חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

התחלנו- לימודי תיאוריה ללא עלות!

 

 השבוע החל קורס הכנה למבחן התיאוריה - ללא עלות.את הקורסים מעביר סגן ראש העיר אילן יאיר בן-סעדון המחזיק בתיק התחבורה ובטיחות בדרכים.לאור ההיענות הרבה לאחר הפרסום הראשון על כוונת פתיחת הקורס, ובמגמה לתת מענה לכל הנרשמים, בן-סעדון החליט לקיים את הקורס בשני מחזורים. הקורס מתקיים במתחם הנוער ”מקפה לאוזן” כל מחזור נמשך לאורך של כ- 5 מפגשים, כל מפגש נמשך כשעתיים.

 

 השבוע החל קורס הכנה למבחן התיאוריה - ללא עלות.
את הקורסים מעביר סגן ראש העיר אילן יאיר בן-סעדון המחזיק בתיק התחבורה ובטיחות בדרכים.
לאור ההיענות הרבה לאחר הפרסום הראשון על כוונת פתיחת הקורס, ובמגמה לתת מענה לכל הנרשמים, בן-סעדון החליט לקיים את הקורס בשני מחזורים. הקורס מתקיים במתחם הנוער "מקפה לאוזן" כל מחזור נמשך לאורך של כ- 5 מפגשים, כל מפגש נמשך כשעתיים.

למבחן התאוריה משקל משמעותי בתהליך הוצאת רישיון הנהיגה, רבים חוששים ממבחן זה עקב החומר הרב הנדרש ללימוד, השפעה הגדולה על המשך לימוד הנהיגה והוצאת הרישיון אשר למותנה במעבר מבחן זה.
"כנבחר ציבור בהווה הפועל למען בני הנוער ובעברי עסקתי בהוראת נהיגה – החלטתי לשלב את השניים לכדי פרויקט חדש, לימודי תאוריה ללא עלות, עבור בני הנוער שצריכים לימוד אישי וחוויתי".
מעבר לחומר הלימודי הנדרש בכדי לעבור את מבחן התאוריה כגון: תמרורים, חוקי התנועה, הבטיחות בכביש, הכרת הרכב ועוד... התמקדות המרבית של בן-סעדון במהלך הקורס היא בהקניית ערך מוסף - נהיגה נכונה לאותם נהגים שבקרוב יקבלו רישיון ויהפכו לנהגים מקצועיים.
בן-סעדון שם דגש על מודעות לנהיגה נכונה (תשומת לב להולכי רגל, העזרות בסימנים מעידים, נהיגה בסבלנות ובאדיבות, מצב הכביש, מזג האוויר ועוד...), עוד מדגיש אילן כי האחריות בכביש מוטלת אך ורק על הנהג, חשיבות אדיבותו של הנהג בכביש, שמירת מרחק, לחץ חברתי המופעל ע"י החברים באוטו, על ההגבלות והאיסורים (נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, שימוש בנייד בזמן נהיגה ועוד...) ועוד דברים רבים אשר עליהם חשוב לדבר ולהדגיש.
את הקורס מעביר אילן בעזרת ערכת למידה שכתב איתמר לוין - כותב ספרי התעבורה בליווי מצגות וסרטונים.

 לסיכום מוסיף אילן "כחלק משליחותי למען הציבור בעיר, לקחתי על עצמי ללמד בהתנדבות את בני הנוער, מתוך אמונה שכמו שאפשר ללמד דור שלם לא לקטוף פרחי בר נוכל ללמד גם דור שלם לנהוג נהיגה נכונה וחכמה.                                                                                                   על כן, אני קורא לקחת חלק במאבק המשותף של כולנו, בואו ללמוד וביחד נצמצם את היקף תאונות הדרכים והנפגעים, ונשנה את גרף הסטטיסטיקה".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים