חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מנהלים חדשים בבתי הספר בפתח תקוה

 

מנהלות חדשות לבתי הספר היסודיים חיים חפר, דבורה עומר, אמיר ומנהל חדש לבית הספר היסודי הוברמן

 

 שלוש מנהלות חדשות ומנהל חדש בבתי הספר ברחבי פתח תקוה.

הגב’ ויויאן אקשטיין נבחרה לנהל את בית הספר היסודי חיים חפר, הגב’ רוית גטניו נבחרה לנהל את בית הספר היסודי דבורה עומר, הגב’ טלי תשובה פארי נבחרה לנהל את בית הספר היסודי אמיר ומר רון זיו נבחר לנהל את בית הספר היסודי הוברמן.

הגב’ ויויאן אקשטיין אשר נבחרה לנהל את בית הספר היסודי חיים חפר, היא בעלת תואר ראשון בחינוך, בהתמחות חינוך מיוחד, ובעלת תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך, מאונ’ ת"א.

לגב’ אקשטיין ותק של 17 שנים במערכת החינוך במחוז תל אביב. לאורך השנים שימשה במגוון רחב של תפקידים חינוכיים וניהוליים. בתפקידה האחרון כיהנה שמונה שנים כמנהלת בית ספר יסודי "צהלה" בתל אביב. לפני כן, חינכה כתות של החינוך המיוחד בבתי ספר רגילים במסגרת מתי"א רמת גן.

מר רון זיו אשר  נבחר לנהל את בית הספר היסודי הוברמן, הוא בעל תואר ראשון להוראה ממכללת דוד ילין לחינוך ובעל תואר שני במינהל ומנהיגות חינוכית מאונ’ ת"א

למר זיו ותק של 12 שנים במערכת החינוכית ולאורך השנים כיהן כממלא מקום מנהלת בחטיבת ביניים ברמת השרון, מנהל בית ספר יסודי + חט"ב בגבעתיים והוא מגיע לתפקיד כעת לאחר שנתיים של לימודים בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית.

הגב’ רוית גטניו אשר נבחרה לנהל את בית הספר היסודי דבורה עומר, היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בניהול מערכות חינוך מאונ’ בר אילן ובוגרת מסלול הכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה.

לגב’ גטניו 17 שנות ניסיון כאשת חינוך אשר בהן שימשה בתפקידי חינוך מגוונים החל ממחנכת כיתה, מנהלת חטיבה צעירה, סגנית מנהלת ובשנה האחרונה מנהלת בית ספר יסודי בעיר ת"א. כמו כן מלאה תפקידי ריכוז שונים בעיר קריית אונו, ובשנתיים האחרונות כמדריכה פדגוגית בתכנית מרום במשרד החינוך וכמדריכה מחוזית בניהול העצמי של מחוז ת"א.

הגב’ טלי תשובה פארי אשר נבחרה לנהל את בית הספר היסודי אמיר, היא בעלת תואר ראשון בייעוץ חינוכי ומנהל מערכות חינוך ותואר שני במנהל ציבורי מאונ’ בר אילן.

לגב’ פארי 10 שנות ניסיון בהן מלאה תפקידים רבים ביניהם מנהלת חטיבה צעירה בבית ספר "אביב" בת"א וכן מנהלת בית הספר. בוגרת תכנית הכשרת מנהלים "אבני ראשה".

ראש העיר רמי גרינברג בירך את המנהלים החדשים ואמר "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהמובילות בישראל ואנו מצעידים אותה קדימה כל העת. אני שמח על בחירת המנהלות והמנהל החדשים ואין לי ספק כי הם יצעידו את בתי הספר לחדשנות וקידמה, תוך הקשבה ושיח עם הצוות, ההורים והתלמידים. נמשיך להשקיע את מירב המשאבים בבתי הספר, במבנים ראויים, חללי למידה חדשניים, ציוד מתקדם וצוות איכותי. אני מאחל לכולם הצלחה רבה בתפקידם החדש והמאתגר".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך בירך את המנהלות והמנהל החדשים ואמר "נמשיך להצעיד את מערכת החינוך בפתח תקוה לקידמה והישגים ופיתוח מערכת החינוך, ונמשיך לפעול למען תלמידי העיר. בקיץ הקרוב נשקיע מיליוני שקלים בשיפוץ מבני חינוך ותיקים ובבניית מוסדות חינוך חדשים ונמשיך להשקיע בפיתוח צוותי החינוך ותכניות הלימוד".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים