חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

שמבז - בר או מסעדה?

 

אחד מחמשת מקומות הבילוי השווים במודיעין הוא ללא ספק ה”שמבזולה” במכבים, המכונה: ”שמבז”

 

במקום בו ביליתי בילדותי, בפינה בה טילון שוקולד עלה תשעה שקלים ושניצלונים וצ’יפס היו מנת הניצחון של האחים שלי אחרי מלחמות מים אינטנסיביות, צץ לו בר-מסעדה שבעליו בחרו במיקום הכי אסטרטגי במודיעין, מכבים ורעות.

בפאתי מרכז הספורט מכבים, לצד הבריכה וחדר הכושר, מצאתי את השמבז, מרוחק מכל השאר, עומד בפני עצמו ומציע לכל האורחים את הבחירה האולטימטיבית – בר או מסעדה? בשיחת טלפון קצרה נתקלתי בצוות ענייני ומזמין שפתח בפני לרווחה את דלתות השמבז.

הכניסה הקולחת מאפשרת לבחור בבילוי רגוע במסעדה או בירידה אל הבר בו הכל קורה. זה מקום מגניב שמתאים לזוגות ולחבורות קטנות, שמחפשות את אווירת הפאב התל-אביבי המבודד, עם מסך גדול לאוהבי הכדורגל וקינוחים איכותיים למכורי המאנצ’ים המתוקים.

בישיבה על הבר עם חברה זכינו בברמנית חייכנית, שבחרה עבורנו באסרטיביות את שני הקינוחים המומלצים לטעמה, והצטיינה בבחירתה. עם שתי מנות מרהיבות לפנינו, התענגנו על טעמי לוטוס ועוגיית שוקולד צ’יפס עצומה, שגרמה לנו לרצות להפוך את הבילוי לשגרה.

בשיחה עם עומר, אחד השותפים והמקימים, הוא הסביר לי שבשמבז בעיקר מתגאים באווירה במקום ובמטבח הטוב בשילוב עם צוות מסור ונאמן הממלא את המקום באנרגיות. הערב היה כיפי ודי רגוע, ואין ספק שהקיץ הוא הזמן הכי אטרקטיבי של השמבז: הבריכה בצד והרוח הקיצית משתלבים מצוין עם הקוקטיילים המרעננים והקינוחים האדירים, שמתחילים את הערב כמו שכל מתוק ואלכוהול יודעים לעשות ביחד.

עומר מספר שאחת לשנה בחודש ספטמבר חוגגים בשמבז את ה"שמבזולדת", ופותחים את הרחבה למסיבה מלאה במוסיקה טובה ואוכל שמרים את הערב לרמה חדשה לגמרי. בקרוב יתקיימו במקום הופעות של זמרים ידועים כמו: דודו טסה ושלום חנוך, ובעיקר ישודרו בשידור חי משחקים מליגת אלופות בכדורגל עבור האוהדים השרופים.

לסיכום, אחרי שנים שלא ביקרתי בבריכה של מכבים, התפלאתי מתחושת הנוסטלגיה העסיסית כשנכנסתי פנימה לראשונה, ופתאום המקום לבש את האופי הראוי לו. עם סמל הברווז הנצחי, השמבז קיבל אצלי בלב פינה חמה.

תעודת זהות

כניסה: כניסה חופשית בשעות היום, בשעות הערב כניסה חופשית למסעדה, כניסה לבר החל מגילאי 18 פלוס.

שעות פתיחה: א׳-ה’ 03:00-18:00, ו׳ 04:00-18:00, שבת 04:00-12:00.

כתובת: דרך ד"ר ישראל פלד 100, מכבים.

טלפון: 08-9200316.

פעילים בפייסבוק (שמבז Shambaz) ובאינסטגרם (@ShambazBar)

חניה בחינם.

הזמנת מקומות נוחה באתר.

 

מאת רוני ארגמן, בלוג אישי: משתדלת להצליח" ישראבלוג, ra.roniargaman@gmail.com

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים