חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המורה של המדינה

 

אולגה בן אבי, מורה למתמטיקה, ראש תחום המתמטיקה בחטיבת הביניים ורכזת מסלול ייחודי למחוננים ועמ”ט (עתודה מדעית טכנולוגית) בתיכון עירוני א’, היא המורה של המדינה לשנת 2019

 

אולגה בן אבי, מורה למתמטיקה, ראש תחום המתמטיקה בחטיבת הביניים ורכזת מסלול ייחודי למחוננים ועמ"ט (עתודה מדעית טכנולוגית) בתיכון עירוני א’, היא המורה של המדינה לשנת 2019.

בן אבי נבחרה מבין אלפי מועמדים, לאחת מששת המורים של המדינה במיזם של מפעל הפיס, YNET ומשרד החינוך, הקיים כבר 11 שנים. בנימוקים לבחירה בה על ידי ועדה מקצועית, נאמר כי "אולגה הפכה מקצועה מאתגר לכזה שאהוב על ילדים, ודורות רבים של תלמידים זוכרים אותה גם לאחר שסיימו את לימודיהם, כמי שהשאירה חותם כמחנכת וכמורה מקצועית."

בן אבי מלמדת בבית הספר כבר 11 שנים ועלתה לארץ בשנת 1991 בעקבות התגברות גל האנטישמיות בברה"מ. "אין דבר נפלא יותר", אומרת אולגה, "מלהדליק בקרב התלמידים ניצוצות של הבנה, סקרנות ושמחה, לעזור להם להתקדם ולהעלות את הביטחון העצמי, להיות שמחים ומאושרים."

הפרס אותו קיבלה, 15,000 שקלים אשר מיועדים לתרומה לקהילה, ישמש להשקעה בתלמידים בבית הספר עירוני א’.

דביר שלומי, מנהל בית הספר: "אולגה היקרה מייצגת נבחרת של מורים איכותיים ומצוינים. אנו גאים על הבחירה בה וזהו כבוד גדול עבור בית הספר שמעיד על מסירותה ואהבתה למקצוע ולתלמידים."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים