חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנהלת אורט עירוני ד` מסיימת את תפקידה

 

השבוע הודיעה מנהלת בית ספר אורט עירוני ד’, גלית גולדברגר, על סיום תפקידה בסוף שנת הלימודים תשע”ט

 

השבוע הודיעה מנהלת בית ספר אורט עירוני ד’, גלית גולדברגר, על סיום תפקידה בסוף שנת הלימודים תשע"ט. גולדברגר, היא המנהלת המקימה של בית הספר ושימשה בתפקיד המנהלת במשך תשע שנים. היא מסיימת תפקידה לטובת תפקיד חדש ברשת אורט , ראש מכון גורלניק. במכתב ששלחה להורים ציינה גולדברגר כי היו אלה "תשע שנים מיוחדות, מעניינות, מרתקות, מאתגרות, מרגשות ומהנות. שנים של הקמה ובניית בית הספר, שנים של ביסוס וצמיחה."

במסגרת תפקידה כמנהלת, יזמה והובילה גולדברגר שורת הישגים ותכניות חינוכיות מיוחדות. מבחינת הישגים, בשנה שעברה, קיבל בית הספר את פרס החינוך היוקרתי של רשת אורט והוא משמש כמודל מדגים עבור בתי ספר אחרים ברשת. כמו כן, ניצב בית הספר בצמרת אחוזי הזכאות הגבוהים בבגרויות בשנה שעברה והוא זכה בפרס על חינוך ערכי של מחוז ירושלים במשרד החינוך.

בין תכניותיו המיוחדות, בלט בית הספר תחת ניהולה של גולדברגר, בתחום הרובוטיקה, יחד עם צוותי החינוך, בלט בית הספר בהישגיו היפים הכוללים, בין היתר, זכייה בתחרות הרובוטיקה הבינלאומית בארה"ב לפני שנתיים ותלמידיו משמשים כמנטורים בבתי ספר יסודיים בעיר. עוד הוביל בית הספר תכנית לקידום בנות בטכנולוגיה, שליחת ניסוי של תלמידים לחלל, פרויקטים משותפים עם האזרחים הוותיקים ועוד.

גלית גולדברגר: "ההישגים והתכניות לאורך השנים, הם תוצר של גיוס צוות מורים איכותי, אשר מחויב להורים ולתלמידים. בנוסף, יש לנו קהילת הורים אכפתית, תומכת ומגויסת, אשר חותרת למצוינות ופועלת להצלחת ביה"ס. אני מאחלת הצלחה רבה לצוות בית הספר בהמשך דרכו, וכי בית הספר ישמור על מקומו ושמו הטוב."

ראש מנהל חינוך, בתיה שוכן אורבוך: "בתפקידה כמקימה ומנהלת בית הספר הגשימה גלית את חזון החינוך הטכנולוגי בעיר בשילוב עם תחומי דעת אחרים. הישגי בית הספר הינם תוצאה של הובלה באחריות. אנו מודים לגלית על כל תרומתה ועשייתה הברוכה למען בית הספר ותלמידיו. אין ספק שגלית הוכיחה לאורך השנים, שניתן לעמוד באתגרים החינוכיים ואף ולהמריא גבוה באופן מעורר גאווה, בזכות שיתוף פעולה, חדשנות, יוזמה והרבה מסירות בתפקיד. אנו מאחלים לה בהצלחה רבה בתפקיד החדש."

כאמור, בתחילת שנת הלימודים הקרובה, תש"פ, תחל גולדברגר את תפקידה החדש כראש מכון גורלניק אשר יעסוק בתחום החדשנות והיזמות הפדגוגית. בקרוב יצא מכרז של רשת אורט יחד עם הפיקוח במשרד החינוך ומנהל החינוך בעירייה, לבחירת המנהל/ת החדש/ה לבית הספר.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים