חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

כנס להתחדשות עירונית בג`סי כהן

 

 המינהלת להתחדשות עירונית תקיים כנס תושבים ראשון בשכונת ג’סי כהן  יום ג’, 14.5, בשעה 19:30 במרכז הקהילתי לזרוס, רחוב הסנהדרין 27  הכנס ייערך במעמד ראש העיר מוטי ששון ובסיומו יינתן זמן לשאלות התושבים  

 

תושבי ג’סי כהן והסביבה היכונו: המינהלת להתחדשות עירונית, שהוקמה לאחרונה על ידי עיריית חולון והחברה הכלכלית לפיתוח חולון בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון, מזמינה אתכם לכנס הכרות והסברה  במטרה להכיר לתושבי השכונה את פעילותה של המינהלת וחמשת השלבים המומלצים על ידה לקידום תכניות להתחדשות עירונית. המינהלת להתחדשות עירונית הינה גוף ציבורי, שמטרתו לסייע לתושבי העיר להתארגן לטובת קידום פרויקטים של התחדשות עירונית, ביניהם פינוי בינוי ותמ"א 38. מטרתה של המינהלת ללוות תושבים בתהליכים אלה, תוך שימת דגש על העצמת התושבים ושיתופם.

במסגרת הכנס יוצג צוות המינהלת, פעילותה והמטרה לשמה היא קמה. כמו כן, יוצגו עקרונות גיבוש תכנית האב לשכונת ג’סי כהן וחמשת השלבים המומלצים על ידי המינהלת להתחדשות עירונית לטובת קידום פרויקט התחדשות עירונית: שלב הלמידה, שלב ההתארגנות, שלב בחירת עורך הדין, שלב בחירת מפקח הדיירים ושלב בחירת היזם. בנוסף,  עו"ד רותי הוסטובסקי, מנהלת הקליניקה לזכויות דיור ופיתוח עירוני במרכז הבינתחומי הרצליה, תסביר על ההליך החוקתי של התארגנות תושבים והסמכת הנציגות.

יצוין, כי מינהל ההנדסה בשיתוף המינהלת להתחדשות עירונית כבר מקדמים פרויקטים בשכונה במסלול רשויות בשני מתחמים: מתחם יוספטל ומתחם משה דיין/התנאים. בנוסף, ישנם פרויקטים בשכונה שנמצאים כיום ביוזמות פרטיות ולטובתם במיוחד מקיימת המינהלת את הכנס על מנת לאפשר לתושבי השכונה ללמוד ולהתייעץ בנושא ההתחדשות העירונית בנכסיהם.

לא נדרשת הרשמה מראש ופרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 03-7284291

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים