חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יום המשפחה: הדוד והאחיין מצילים חיים יחד

 

רוטנברג ומרקסון משלבים את ההתנדבות באיחוד הצלה עם מקום עבודתם, כאשר שניהם עובדים במשרות שטח, כשמתקבלת קריאה הם עוזבים הכל, יוצאים להציל חיים וחוזרים לעבודתם.

 

לכבוד יום המשפחה נפשגנו לשיחה קצרה עם יוני רוטנברג (36) נשוי ואב ל- 3 ילדים מרחובות ועם אחיינו צבי מאיר מרקסון (29) נשוי ואב לשניים מבית שמש, שניהם מתנדבים ברשת המתנדבים להצלת חיים של  איחוד הצלה.

רוטנברג עובד בחברה העירונית רחובות בתוכנית עיר ללא אלימות ומתנדב שנים רבות בהצלת חיים, ומזה כ7 שנים מתפקד כיו"ר צוות 43 רחובות והסביבה של איחוד הצלה בהתנדבות.

רוטנברג הגיע להתנדבות באיחוד הצלה לדבריו בעקבות אירוע של תאונת דרכים קשה בה נתקל ולא היו לו הכלים והידע הדרוש על מנת לסייע ולהציל את חייה של האישה ברכב, באותו הערב החליט לעשות קורס חובשים/נהגי אמבולנס.

מרקסון עובד כמנהל בחברת תיירות ומתנדב מזה מספר שנים באיחוד הצלה.
"כאשר ראיתי את פעילות הקודש של יוני, משהו בי ’נדלק’ ותמיד רציתי ללכת בעקבותיו בהצלת חיים. כל זה קיבל תפנית כשנתקלתי באדם שהתמוטט ברחוב, רציתי לסייע לו אך לא ידעתי מה לעשות, תוך מספר שניות הגיעו מתנדבים של איחוד הצלה והחלו בפעולות החייאה. עוד באותו הערב החלטתי לעשות קורס חובשים ולהנתדב באיחוד הצלה.

רוטנברג ומרקסון משלבים את ההתנדבות באיחוד הצלה עם מקום עבודתם, כאשר שניהם עובדים במשרות שטח, כשמתקבלת קריאה הם עוזבים הכל, יוצאים להציל חיים וחוזרים לעבודתם.

לעיתים כאשר הם עושים שבתות יחדיו, הם יוצאים יחד להציל חיים - הדוד והאחיין.

ואם שאלתם איך המשפחה מקבלת את זה? נשותיהם וילדיהם של רוטנברג ומרקסון מספרים שהם רואים בשליחות שלהם בהצלת חיים מצווה גדולה, על אף הקושי הגדול שזה מהווה על המשפחה, כך שלעיתים הם עוזבים את שולחן השבת ויוצאים להציל חיים.

 

בצילום:

יוני רוטנברג - תושב רחובות
צבי מאיר מרקסון - תושב בית שמש

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים