חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

הדפסת תמונה על עץ – שדרוג פשוט לבית ללא מאמץ!

 

אם בא לכם לרענן קצת את ההום סטיילינג בבית שלכם, בין אם אתם בעיצומו של שיפוץ או סתם נמאס לכם מהנראות הרגילה ובא לכם לחדש, הדפסת תמונה על עץ היא אופציה סופר פשוטה וקלה להוסיף טאצ’ מעוצב לחלל שלכם

 

אם בא לכם לרענן קצת את ההום סטיילינג בבית שלכם, בין אם אתם בעיצומו של שיפוץ או סתם נמאס לכם מהנראות הרגילה ובא לכם לחדש, הדפסת תמונה על עץ היא אופציה סופר פשוטה וקלה להוסיף טאצ’ מעוצב לחלל שלכם. בזכות התקדמות הטכנולוגיה להדפסות מסוגים שונים, ניתן כיום בלי מאמץ להדפיס תמונות איכותיות במיוחד על עץ כמו על חומרים אחרים. הדפסה על עץ היא טכניקה מיוחדת שמאפשרת לכל אומן או חובב אומנות לשלב את הטבעיות של העץ עם יכולות גרפיקה מודרניות עד לקבלת יצירה מהממת וייחודית. התהליך הזה של הדפסה על עץ, מצמצם את הפערים בין החומר בצורתו הגולמית והטבעית לבין היצירה ומאפשר לכם לקבל יצירה ייחודית לכם בהתאמה אישית לגמרי.

מה היתרון של הדפסת תמונה על עץ?

הדפסת תמונה על עץ מאפשרת לכם לתת אלמנט תלת ממדי לכל יצירה שתבחרו. העץ הוא עבה ומורגש ובעל טקסטורה ייחודית. מכיוון שהעץ הוא חומר עמיד, התמונות המודפות על עץ יכולות להחזיק לאורך זמן. בזכות עוביו של העץ, היצירה המודפסת מקבלת נוכחות ייחודית ובולטת. העץ הוא חומר חם וטבעי, שמשתלב בקלות בכל סביבה מעוצבת. הדפסת תמונה על עץ היא גם מתנה מעולה. אפשר להדפיס לסבתא תמונה של הנכדים לסלון, או לאבא תמונה של הילדים למשרד. זו יכולה להיות מתנה אישית ומרגשת מאד עם כל היתרונות שכבר ציינו.

איזה סוגי הדפסת תמונה על עץ יש?

הדפסת תמונה על עץ מתאימה למגוון גדול של יצירות. ניתן להדפיס על עץ פוסטרים מעוצבים, יצירות אומנות קלאסיות וגם תמונות משפחתיות. את ההדפסה תוכלו לתלות על הקיר או להניח על השולחן עם מעמד מיוחד או בלי. תוכלו לבחור את הגודל המתאים לכם או למקום שבו תרצו להניח את התמונה. וכמובן תוכלו לבחור שגווני התמונה בציור יתאימו למקום בו תרצו למקם את התמונה המודפסת.  אם לדוגמה יש לכם ספה בצבע טורקיז, ולידה שידת טלוויזיה, תוכלו להדפיס תמונה שמכילה קטעי צבע בטורקיז שיתאימו לספה. 

איך מדפיסים תמונה על עץ?

אז כפי שכבר ציינו זה מאד מאד פשוט. קודם כל עליכם לבחור את התמונה שתרצו להדפיס. בין אם זו תמונה איכותית שצילמתם בעצמכם או תמונה שהורדתם מהאינטרנט. זו יכולה להיות תמונה משפחתית או יצירת אומנות קלאסית. את התמונה מעלים לאתר שמאפשר את הדפסת התמונות, בוחרים גודל, מקבלים הצעת מחיר ומתקדמים. לרוב את היצירה המוגמרת תוכלו לקבל במשלוח עד הבית או לאסוף מנקודת איסוף. התהליך כולו הוא מאד מהיר ויעיל ולכן כל אחד יכול לעשות זאת, ובסוף מתקבלת יצירת אמנות אישית שאתם בחרתם לגמרי לבד באופן שיתאים לכם או למי שאתם מעניקים לו את היצירה. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים