חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

איך משקיעים באפיק השקעות והלוואות בין אנשים?

 

כולם מתעניינים בשנים האחרונות בהשקעות והלוואות בין אנשים, או לחילופין השקעות P2P. מדובר על אפיק השקעות המתנהל במנותק משוק ההון, ולכן התנודתיות, אשר מאפיינת את שוק ההון והבורסה, אינה צפויה להשפיע באופן ישיר על ההשקעה P2P

 

כולם מתעניינים בשנים האחרונות בהשקעות והלוואות בין אנשים, או לחילופין השקעות P2P. מדובר על אפיק השקעות המתנהל במנותק משוק ההון, ולכן התנודתיות, אשר מאפיינת את שוק ההון והבורסה, אינה צפויה להשפיע באופן ישיר על ההשקעה P2P. למעשה, מדובר על אפיק השקעה סולידי ויציב, שעשוי להוות את התחליף לכל מי שמתקשה להתמודד עם אי היציבות ותנודתיות בהשקעות מסורתיות. בנוסף, צירוף של השקעות P2P לתיק ההשקעות שלכם מאפשר פיזור ההשקעות בין כמה ערוצים ולכן גם פיזור סיכונים נרחב יותר.

כל מה שחשוב לדעת לגבי השקעות P2P

בשנים האחרונות ניתן לשמוע יותר ויותר על השקעות P2P, מאחר והן עשויות להוות תחליף גם להשקעות בעולם הנדל"ן. אם בשנים האחרונות על רקע סביבת ריבית אפסית משקיעים רבים נהרו והשקיעו בנדל"ן, הרי שעם עליית הריבית ועליית מחירי הנדל"ן רבים מתקשים לרכוש דירה להשקעה, וישנו חיפוש מתמיד אחר אפיקי השקעה אטרקטיביים חלופיים. השקעות P2P עשויות להוות את הפתרון האידיאלי, במיוחד אם בוחרים להשקיע דרך פלטפורמה מקצועית ואיכותית, שמתמחה בתחום. 

חברת טריא נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום, המאפשרת להשקיע באמצעות הפלטפורמה הייעודית שלה. החברה מחזיקה בתיק אשראי בשווי של מעל ל- 3.42 מיליארד ₪ והיא מפוקחת על ידי רשות שוק ההון. ניתן להשתמש בממשק הדיגיטלי שלה למעקב אחר ההשקעות וכמובן לבחור בין כמה פרופילי השקעה ורמות סיכון על הציר שבין פרופיל שמרן לאגרסיבי. החברה מקפידה לסנן את הלווים ואף לדרוש ביטחונות וערבונות מתאימים כתנאי למתן ההלוואה. בנוסף, כיום, החברה לא מאפשרת מתן הלוואה לכל מטרה אלא לרוב למטרות משכנתה או גישור כאשר ישנו נכס מסוג נדל"ן שמשועבד לטובת משקיעים בפלטפורמה והכל מתוך מטרה להגן על ההשקעה שלכם ולצמצם סיכונים מיותרים.

השקעות P2P עם חברת טריא

טריא נסחרת בבורסה התל אביב החל מיוני 2022 ונכון להיום הפלטפורמה המתקדמת שלה משמשת מעל ל- 60 אלף איש. החברה פועלת בתחום כמעט עשור, דבר שמעיד על מוניטין מקצועי. 

בטריא תוכלו להשקיע את סכום הכסף המתאים לכם באופן סולידי ויציב הכסף עובר דרך חשבון נאמנות ואתם מחליטים לגבי פרופיל ההשקעה שמתאים לכם. ההשקעה שלכם תפוזר בין לווים רבים, במטרה להפחית סיכונים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס’ רישיון 58971

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים