חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

עלייה מרשימה בזכאות לבגרות בחולון

 

מנתוני ”התמונה החינוכית” של משרד החינוך לשנה”ל תשפ”א עולה כי: 83.2% מתלמידי העל-יסודי בחולון זכאים לתעודת בגרות

 

 

ללא החינוך המיוחד הזכאות עומדת על 89.2% -

עלייה של 3.6% מהשנה שלפניה

עלייה מרשימה גם בשיעור התלמידים הזכאים לבגרות בהצטיינות ובשיעור התלמידים

הזכאים לבגרות איכותית בדגש על 5 יח"ל במתמטיקה ו-5 יח"ל באנגלית

 

חולון בעלייה: מנתוני התמונה החינוכית לשנת הלימודים תשפ"א עולה תמונה מרשימה בזכאות לתעודת בגרות ותעודת בגרות בהצטיינות. בכל המדדים נצפתה עלייה וזאת למרות שנתיים שבהן התמודדה המערכת עם מגפת הקורונה. נתונים אלה משקפים את חוסן הצוותים החינוכיים, היכולת לנהל בזמנים של חוסר וודאות, עבודה מקצועית ונכונה של מנהלי בתי הספר.. מתן מענה לצרכים שעלו מהשטח, מציאת פתרונות עירוניים במהלך המגיפה של מנהל החינוך ושל האגף לחינוך על יסודי.

89.2% מתלמידי העל יסודי (לא כולל תלמידי חינוך מיוחד), זכאים לתעודת בגרות. ביחס לשנת הלימודים תש"ף, עלתה הזכאות של תלמידי העיר ב3.6%.

ממוצע הזכאות לתעודת בגרות ברמה הארצית עומד על 76% ובקרב תלמידי העיר חולון -  ב13.2% יותר. עם תלמידי החינוך המיוחד הזכאות עומדת על 83.2% - גם כאן עלייה ביחס לשנת הלימודים תש"ף..

שיעור התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בהצטיינות עומד על 13.9%. גם במדד זה יש עלייה מרשימה של 4.7%. עלייה נצפתה גם בזכאות ב-5 יחידות לימוד מתמטיקה ואנגלית: מתמטיקה 5 יחידות לימוד 23.2%  - עלייה של 3.1% - גבוהים מהארצי ב-6.6% (עם תלמידי החנ"מ 20.9%) ; אנגלית 5 יחידות 53.9% - עלייה של 2.2%  -גבוהים מהארצי ב–11% (עם תלמידי החנ"מ 49%).

חשוב לציין,  כי אחוז הנשירה בחולון הוא מהנמוכE9ם בארץ ועומד על 0.3% כפי שהיה בשנה שעברה.

נתונים אלה משקפים עבודת עומק ומקצועיות של אנשי החינוך בעיר ובעיריית חולון הביעו סיפוק מהנתונים המרשימים וממגמת העלייה המתמשכת במדדים בכל שנה.

 

בברכה,

נורית בייסקי

דוברת עיריית חולון

טל’:  5027334/5

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים