חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בדיקת תיק ביטוח תחסוך מכם אי נעימות בעתיד

 

האם אתם בטוחים כי אתם מכוסים בכל סיטואציה שלא תקרה? המציאות עשויה ללמד אתכם בדיוק ההפך. השאיפה לרצות להיות מכוסים בכל מצב היא מובנת, אך לא תמיד תהיה אפשרית. כדי שתוכלו לכסות את עצמכם מפני תרחישים שונים יהיה עליכם לעשות ביטוחים כאלה ואחרים

 

האם אתם בטוחים כי אתם מכוסים בכל סיטואציה שלא תקרה? המציאות עשויה ללמד אתכם בדיוק ההפך. השאיפה לרצות להיות מכוסים בכל מצב היא מובנת, אך לא תמיד תהיה אפשרית. כדי שתוכלו לכסות את עצמכם מפני תרחישים שונים יהיה עליכם לעשות ביטוחים כאלה ואחרים. כל ביטוח אמור לכסות אתכם בסיטואציה מסוימת, כך שבסוף תהיו מכוסים לגמרי. אך האם אתם בכלל יודעים אילו ביטוחים רשומים על שמכם? רוב האנשים נכון להיום לא יודעים אילו ביטוחים רשומים על שמם, והם מוסיפים כל הזמן. באמצעות בדיקת תיק ביטוח תוכלו להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה ברורים.

הכירו את כל הביטוחים שיש לכם

על ידי בדיקה מקיפה של התיק הביטוחי שלכם תוכלו להבין אילו ביטוחים יש לכם. היכרות מעמיקה עם התיק הביטוחי שלכם תאפשר לכם לדעת למה לצפות בעתיד. תוכלו לדעת בדיוק אילו ביטוחים רשומים על שמכם, ובאילו מקרים שונים תוכלו להפעיל אותם. אתר כמו הר הביטוח יאפשר לכם להבין מה קורה בדיוק. הרי מי שמצפה לקבל משהו מסוים, שידע כי זה מגיע על סמך הידע שיש לו. אם תצפו שהביטוח יכסה אתכם תמיד אתם רק עלולים להיות יותר מאוכזבים.

תמצאו ביטוחים כפולים מיותרים

יוצא לכם כל הזמן לסגור עוד ביטוחים חדשים שלא היו קיימים בעבר? עליכם לקחת בחשבון כי סגירת ביטוחים חדשים עשויה להיות בעייתית עבורכם. הסיבה לכך היא שחלק גדול מהביטוחים שאתם סוגרים הם ביטוחים שיש לכם אותם. המשמעות היא שאתם יוצרים כפל ביטוחי מבלי שתהיה לך הצדקה אמיתית. אף חברת ביטוח לא תכסה אתכם במקרה שבו חברת ביטוח אחרת כבר כיסתה אתכם. בכל פעם יהיה עליכם לבחור רק ביטוח אחד שאותו תרצו להפעיל הלכה למעשה.

הסירו ביטוחים שאין לכם צורך בהם

בעבר הוספתם ביטוח מסוים שהייתם צריכים מסיבות שונות? יכול להיות כי היום אתם כבר לא תצטרכו את אותו הביטוח. על ידי בדיקה מקיפה של תיק הביטוח תוכלו להסיר את הביטוחים שאין לכם בהם צורך. זה יביא אתכם למצב שבו תוכלו לחסוך מאות שקלים כל חודש שהייתם משלמים ללא סיבה. כל ביטוח שרשום על שמכם צריך להיות ביטוח שתרצו בעתיד להפעיל אותו במידת הצורך. 

השלימו את הביטוחים שחסרים לכם

הסיוט הכי גדול יהיה לגלות בזמן אמת כי חסרים לכם ביטוחים שהייתם יכולים לעשות אותם כמו ביטוח משכנתא השוואה. הרי המטרה של ביטוח היא לגרום לכך שתהיו מוכנים לכל תרחיש שעשוי לקרות. אפילו אם התרחישים נשמעים לא סבירים, תרצו לדעת כי אתם מוכנים לקראתם כמו שצריך. על ידי בדיקת התיק הביטוחי תוכלו לדעת אילו ביטוחים חסרים לכם. כדי שתוכלו להשלים את רכישת הביטוחים יהיה עליכם להגיש טופס הר הביטוח העדר תביעות בעבר. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים