חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב - מייסד vixiv >>

מדוע לא מומלץ לבזבז זמן על דיאטת בזק / יולי לב

 

כל מי שניסה בעברו לרדת במשקל באמצעות דיאטת כסאח בטח למד על בשרו שמדובר בבזבוז של זמן יקר וכסף. לפני שאתם מנסים עוד שיטה להרזיה מהירה - עצרו וקראו את הכתבה שלפניכם. ולבסוף, מומלץ להתייעץ עם יולי לב, רב סמכא בתחום התזונה.

 

כל מי שניסה בעברו לרדת במשקל באמצעות דיאטת כסאח בטח למד על בשרו שמדובר בבזבוז של זמן יקר וכסף. לפני שאתם מנסים עוד שיטה להרזיה מהירה - עצרו וקראו את הכתבה שלפניכם.

יואל לייבוביץ - פורום המומחים

לא מעט אנשים שרוצים לרדת במשקל באופן מהיר מנסים דיאטת בזק או בשמה השני דיאטת כסאח. הסיבות יכולות להיות מגוונות- אם זה לפני אירוע (למשל, בנשף מט גאלה האחרון ראינו את קים קרדשיאן מורידה 8 קילו בשביל להיכנס לשמלה של מרלין מונרו), חופשה או סתם כי הם החליטו שהמשקל מפריע להם והם רוצים להיפטר ממנו כאן ועכשיו. בחיפוש אחר פתרון קסם הם יתקלו כנראה בכל מיני כדורים כימיים להרזיה שיבטיחו לעשות פלאים בזמן קצר או דיאטה שמתמקדת בצריכה של סוג מזון מסוים - חלבונים או אפילו תה ירוק.

התוצאות ייתכן ויגיעו מהר אך השאלה שאותם אנשים לא שואלים את עצמם היא מה קורה אחר כך? הורדתם במשקל אבל איך שומרים עליו עכשיו? ובאופן כללי - איך שומרים על תקינות הגוף?

הבעיות בדיאטות בזק

הבעיה המרכזית בדיאטות מהסוג הזה הינה חוסר איזון תזונתי שמוביל את הגוף למצב מצוקה. כאמור, ברוב המקרים מדובר בדיאטה בה צורכים סוג מזון מסוים, מאוד ספציפי, וזונחים את שאר הערכים התזונתיים שהגוף זקוק להם. הגוף מתחיל לשרוף שומנים אבל כשהוא מסיים איתם הוא מתחיל לשרוף דברים אחרים, למשל חלבונים, וכך מתחיל תהליך של עיכול עצמי (אוטוליזה). אותו חוסר איזון מכניס את הגוף ללחץ, כתוצאה מכך חילוף החומרים נפגע והופך לאיטי יותר.

בעיה נוספת היא כמובן מה שקורה אחרי הדיאטה כאשר חוזרים לאכול רגיל. בשלב זה הגוף כבר התרגל למצב של מחסור בגלל חוסר האיזון בו הוא היה נתון וברגע שהוא חוזר לקבל את מה שהוא זקוק לו הוא מתחיל לאגור את זה כשומנים. בשילוב עם חילוף חומרים איטי אותו אדם יעלה במהרה את כל המשקל שהשיל ואף יותר.  

איך שומרים נכון על המשקל למשך כל החיים?

במקום להשתמש בכדורים כימיים ולהכניס את הגוף ללחץ עם דיאטות מהירות עברו לאופציות טבעיות מבחינת תוספי תזונה ועשו תהליך של מעבר לאורח חיים ותזונה מאוזנת לתמיד. למשל, כמוסת VixiV המלווה בשיטת אכילה ייחודית מתמקדת בארוחות מסודרות הכוללות ירקות ירוקים כגון מלפפון, דגים רזים, בשר לא שומן, חלבונים, עלים ירוקים כגון כוסברה ועוד. 

מנגד, עליכם להימנע בין היתר משתייה ומאכלים מתוקים, מזון מקופסאות שימורים, חטיפים, בצקים, מוצרי חלב עם אחוז שומן גבוהה, פסטות ושאר פחמימות מורכבות. כאן נכנסת לפעולה הכמוסה שתפקידה לעזור לכם לאכול נכון. הכמוסה היא מעין "גלגל עזר" עבורכם לחיות אחרת – בנמרצות, רעננות, חדות, אושר ומשקל תקין לתמיד.

הכמוסה הטבעית של VixiV מכילה 8 צמחי מרפא משובחים בריכוז גבוהה ובסינרגיה מושלמת ויחד עם שיטת אכילה ייחודית אתם "נולדים מחדש". שורש צמח הקונג’אק הנמצא בקפסולה של ויקסיב מכיל סיבים תזונתיים בעלי יכולת להגדיל את נפחם בשעה שהם באים במגע עם מים בקיבה. בדומה לספוג מיובש הם מתרחבים פי 200 מגודלם המקורי, ממלאים את מערכת העיכול ויוצרים תחושת שובע ממושכת.

בנוסף, הקפסולה מכילה את צמח הג‘ימנמה אשר מאזן את רמות הסוכר בדם בצורה מהירה ועוזר לגוף לא לרצות לצרוך את הסוכר המזיק לגופנו. בעזרתו יורד הצורך והתשוקה לאוכל מתוק ומנגד הוא מעודד חילוף חומרים ותורם לשריפת שומנים. רכיב נוסף שמסייע בתהליך הוא הקינמון הידוע כתבלין שמפחית את הדחף למתוק. מרכיבים אלו עוזרים לגוף לאכול מזון בריא ולפנות טוב יותר את הרעלים, כך היציאות משתפרות וישנה ירידה טבעית במשקל.

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד". 

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים