חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

לנצח את ההשמנה - מחלום למציאות

 

מומחים ברחבי העולם סבורים שיציאה אל דרך חיים חדשה ושינוי בהרגלי האכילה יעזרו בניצחון על ההשמנה. אז מה עליכם לעשות?

 

אנחנו כבר יודעים שהשמנה היא אחת הבעיות הגדולות עמה העולם מתמודד במאה ה-21 ולמרות זאת לאחרונה אנו עדים לראיונות של מומחים עולמיים להשמנה שמסבירים מה הן מגמות הטיפול החדשות בעזרתן תוכלו לצאת ממעגל עודף המשקל. חשוב להבין שהשמנה הינה גורם סיכון למחלות רבות כמו סכרת ומחלות לב ולכן הטיפול בה חשוב מעבר לפן האסתטי.

התשובה לשאלה כיצד ההשמנה הפכה לבעיה כה גדולה בימינו היא ברורה - אנחנו מכורים ואף אובססיביים לאוכל. ככל שאנחנו צורכים יותר מתוק ופחמימות הגוף שלנו רוצה יותר מהן, מסעדות הפכו לבילוי מרכזי ותוכניות בישול ואפייה כובשות את מסכי הטלוויזיה. במקביל לכל אלו, צצות עוד ועוד שיטות של דיאטה וכפי שכולנו יודעים ברוב המקרים אנחנו חוזרים לאותם הרגלי אכילה לא בריאים ומעלים את כל המשקל בחזרה. 

מבחינה רפואית חשוב להבין שמדובר בתחום שלא מפסיק לחדש, אם זה במחקרים בלתי פוסקים לגבי השמנת יתר, מאכלים מזיקים, כדורי הרזיה ועוד. יחד עם כל אלו מתחדדת ההבנה כי לכל אדם יש מבנה גופני שונה ולא תמיד הפתרון נמצא בדיאטה או בחדר הכושר אלא בדברים כמו גנטיקה ופיזיולוגיה. 

מדובר במחקר שמתפתח כל הזמן ואנחנו צפויים לגלות עוד סיבות, גם סביבתיות, המשפיעות על השמנה. אחת המטרות של מחקרים אלה היא לקטלג את ההשמנה לפי סוגים וכך ליצור תכנית מותאמת אישית עבור כל חולה. 

בדרך לירידה במשקל - מה חשוב לדעת?

ראשית בואו נדבר על קלוריות. חשוב להבין שקלוריה במזון מלא שומן לא שווה לקלוריה במזון דל שומן, וזה לא משתנה רק ממזון למזון אלא גם מאדם לאדם לכן התזונה צריכה להיות מותאמת אישית - היום ניתן לבחון את הגנטיקה, לשפוט את ההיסטוריה של מה שאכלתם עד כה ואף לבדוק את החיידקים בגוף. גישה זו הינה מורכבת ודורשת מאמץ רב.

כמו כן, ישנם מספר גורמים המשפיעים על היכולת שלנו לבצע מהפך ולרדת במשקל והעיקריים שבהם הם שעות שינה, אכילה נכונה וגם התרופות שאנחנו לוקחים מכיוון שחלקם מבוססים על גורמים כימיים לכאורה, וגם כאלו שנמצאים במזונות המעובדים, משפיעים על תחושת השובע. 

למרות הקושי בוויתור חשוב להימנע ממזונות מעובדים, מזונות שמגיעים בקופסאות שימורים, מזונות עתירי שומן, מזונות מתוקים מפוצצים בסוכר, שתייה מתוקה וכמובן מזון מהיר וחטיפים. בגלל שאנחנו רגילים ומכורים למזונות אלו אנחנו זקוקים ל"גלגל עזר" וכאן באה לעזרתנו באופן חד משמעי הכמוסה הטבעית של VixiV, שרכיביה הטבעיים לחלוטין בסינרגיה מושלמת מחוללים את השינוי הגדול שייחלנו לו כל חיינו. 

 בעזרת תחושת השובע והורדת החשק למתוק קורים שני דברים - הגוף מרגיש פחות רעב וגם יותר קל להנות ממזונות ירוקים, דגים רזים, בשר לא שומני ופירות. הכמוסה הטבעית של VixiV יחד עם שיטת אכילה מדויקת סוללת לנו דרך חיים חדשה בה נהיה נמרצים, רעננים, חדים, מאושרים וגם רזים לתמיד – ובלבד שנהיה נחושים ונקפיד.

חשוב להבין כי השמנה היא משהו שיש לטפל בו כבר בגיל צעיר. VixiV נוסדה על ידי יולי לב שניצל מהשמנה כרונית ומוות בדקה ה-90. כעת שליחותו הינה להציל את האנושות כי מבחינתו המציל נפש אחת, מציל עולם ומלואו. 

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד".

 

 לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים