חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

מדוע חשוב לשמור על הכליות שלנו

 

מדוע חשוב לשמור על הכליות ותפקוד שלפוחית השתן לא רק מעל גיל 60 או במקרה של סכרת ואיך עושים זאת? הכירו את האיבר החיוני שאסור להזניח!

 

 

זיהום בדרכי השתן, מחלת כליות ובריחת שתן הן רק חלק מהבעיות שעלולות להופיע אם תזניחו את בריאות הכליות. מעבר לכך, חשוב להכיר כי מחלת כליות עלולה להגביר את הסיכון למחלות לב. במערכת השתן, הכליות הן האיברים הפעילים ביותר כאשר כמות הפלזמה העוברת בהן נאמדת ב-180 ליטרים ביום. הן מווסתות את משק המים, מאזן היונים ואת חומציות הגוף, מסננות את הדם ומפרישות חומרי פסולת מטבוליים וחומרים כימיים זרים. בנוסף, הכליות מסנתזות גלוקוז מחלבונים ומפרישות לתוך הגוף הורמונים שונים.

מיקום הכליות הוא מאחורי הצפק בצד האחורי של חלל הבטן, משני צדי עמוד השדרה ומתחת לסרעפת, ולהן מספר תפקידים משמעותיים: לשמור על ניקיון הדם בעזרת סינון רעלים, איזון נוזלים ומלחים בגוף וייצור הורמונים (הן אחריות על ההורמונים הקשורים לוויסות כדוריות אדומות, לחץ דם וויטמין D).

מהם הגורמים להופעת מחלות כליה?

ישנם מספר גורמים העלולים להשפיע על הופעה של מחלת כליות:

- רמה גבוהה של סוכר בדם (נפוץ בקרב חולי סוכרת) שפוגעת בנפרונים

- תרופות שונות ששימוש בהן גורם נזק לכליה

- חבלות באיבר

- לחץ דם גבוהה פוגע בכלי הדם בכליות וכתוצאה מכך נפגע תהליך הסינון של הדם

- מחלות שונות (אוטואימוניות ודלקתיות) התוקפות את כלי הדם שבכליה ופוגעות בתפקודה

- מחלות כליה עלולות לעבור בתורשה, חלקן ניתן לאבן ברחם וחלקן בגיל בוגר יותר

התסמינים למחלה בכליות שאסור לפספס

לצערנו פעמים רבות בהתחלה לא מופיעים תסמינים למחלת הכליות וכשהם מופיעים המחלה נמצאת כבר בשלב מתקדם יותר. בין התסמינים ניתן להבחין ברצון להטיל שתן בתכיפות גבוהה או פחותה מהרגיל, בחילות, הקאות, עייפות, נימולים,  גירוד, חוסר תאבון, נפיחות בידיים וברגליים, אי יכולת להתרכז, התכווצות שרירים ושינוי בצבע לעור לכהה יותר.

אם קיימת בעיה ניתן לזהות אותה באמצעות בדיקות דם ושתן ומשם להמשיך לבדיקות נוספות. במידה ומדובר במחלת כליות כרונית, היא לא ניתנת לריפוי אך ישנן דרכים בהן ניתן להאריך את משך התפקוד שלהם: להימנע מעישון, שמירה על רמת כולסטרול תקינה, שמירה על רמה מאוזנת של סוכר בדם, שמירה על לחץ דם תקין, להימנע מנטילת משככי כאבים ושינוי בהרגלי תזונה (בעיקר להפחית צריכה של חלבונים ומזונות המכילים נתרן ואשלגן).

כיצד לשמור על בריאות הכליות?

אימוץ אורח חיים בריא הוא משמעותי עבור תפקוד הגוף שלנו באופן כללי וישנם הרגלים מסוימים שכדאי לאמץ כי הם תורמים במיוחד לתפקוד הכליות- כגון פעילות גופנית, תזונה בריאה, שמירה על משקל תקין ואיזון לחץ דם ורמות סוכר. מנגד מומלץ להימנע מעישון וצריכת תרופות ללא מרשם באופן קבוע.

אותן תרופות מרשם ניתן להחליף בכמוסות הטבעיות של VixiV  שלא רק עוזרות בשמירה על משקל תקין אלא גם תורמות לבריאות שלנו. הכמוסה מכילה מספר מרכיבים אשר תורמים לניקוי כלי הדם ומשפרים את זרימת הדם. בנוסף, תמצית עלי הזית בקפסולת VixiV מכילה אולפארין שהוא חומר שמאזן את רמות הסוכר בדם. מעבר לכך, מרכיביה מחזקים את מערכת החיסון ומונעים מחלות.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים