חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי ערב יום העצמאות ה-74 בשמונה מוקדים בעיר

 

הראל סקעת, נסרין קדרי, סטפן, רועי בר נתן ועוד אמנים טובים יגיעו לשמוח עם תושבי מודיעין מכבים רעות, לרגל חגיגות ערב יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל. 

 

כל זה יקרה בלא פחות משמונה במות ברחבי העיר, אשר יפעלו במקביל מתוך מטרה להנגיש את האירועים לתושבים כמה שיותר בשכונות וכן במרכזים המסחריים לעידוד העסקים המקומיים.

בעירייה הדגישו כי גם השנה, כמו בשנים הקודמות חגיגות ערב יום העצמאות במודיעין מכבים רעות יהיו בדגש על הפקות מקוריות  מקומיות עם להקות עירוניות ושיתופי פעולה עם עסקים מקומיים, בתקציב שפוי, אשר אינו חורג מסכום 70 אלף שקל לאמן. (מרבית האמנים בסכום נמוך משמעותית מזה).

הבמה המרכזית תהיה, כמו תמיד, באמפי פארק עמק החולה, בה ייערך טקס המעבר מיום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה לחגיגות העצמאות, בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס. עם המעבר לחגיגות, יופיעו על הבמה הראל סקעת, הפקה מקומית מקורית "זכרונות ילדות", ג’ימבו ג’יי לנוער, סטפן לגר, נסרין קדרי וכמובן להקות מקומיות. כל זאת משעה 20:00.

בבמה הדתית במתחם האולפנה ברחוב נחל צלמון 21 יופיעו הרכבים מקומיים: להקת מגמת המוסיקה של ישיבת בני עקיבא לפיד, להקת אמי"ת בנים, להקת מגמת מוסיקה של אולפנת אורות מודיעין והרקדה עם להקת להבה. המופע המרכזי יהיה של הזמר עקיבא תורג’מן. בין השעות 20:45 עד 24:00.

במכבים יתקיים במתחם הדשא במרכז מכבי עולמי טקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות שלאחריו מופע קהילתי "ממלכה במסכה". המופעים המרכזיים יהיו עם אורנה דץ, רועי בר נתן ולהקות מקומיות. המופעים יתקיימו בין השעות 20:00-22:30.

בגבעת הברושים ייערך ערב שירה בציבור מסביב למדורה "שרים עצמאות" עם יוסי לב ותזמורתו אשר יארח את חנן יובל ורינת עמנואל, בין השעות 23:00 עד 3:00 לפנות בוקר. הישיבה על כריות ומחצלות עם כיבוד קל. יש להגיע בלבוש חם.

במרכזים המסחריים ייערכו חגיגות עצמאות מהנות משעה 21:00. במודיעין סנטר תזמורת הכלייזמר הישראלית, במרכז העיר דם המכבים הרכב אוברטון ומנדרין. במרכז מוריה סנטר הרכב פבנרגן, בפארק יערות ישראל בשכונת נופים יופיעו הג’זלנים. למי חובב ריקודי עם, תתקיים הרקדה עם דן עיני במרכז הירידים סמוך לקאנטרי סנטר משעה 22:00 עד 1:00 בלילה.

זיקוקי דינור יאירו את שמי העיר במספר סבבים ומוקדים בשעות 20:45, 21:40, 23:10.

ראש העיר, חיים ביבס: "יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל ייחגג בסימן חזרה לשגרה בטוחה ובריאה כשהמוטו שלנו מוסיף להיות - חוגגים קרוב לבית. חגיגת העצמאות תהיה עם מיטב האמנים של ישראל: לצד ההקפדה על האיכות של המופעים שמרנו על תקציב שפוי כאשר המופעים המרכזיים הם של הלהקות המקומיות שלנו שיופיעו גם הן על הבמות המרכזיות. לצד זאת נקיים אירועים במרכזים מסחריים ברחבי העיר במטרה לעודד ולחזק את העסקים בעיר."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים