חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

תתחדשו: הושלמו העבודות בגינת המשחקים ברחוב מעפילי האגוז

 

בימים אלה הסתיימו העבודות לחידוש והקמה מחדש של גינת המשחקים הוותיקה ברחוב מעפילי האגוז * הגינה המחודשת, בגודל של 1,000 מ”ר, כוללת שטחי גינון ומתחמי משחק חדשים המותאמים לפעוטות ולבוגרים *

 

בימים אלה הסתיימו העבודות לחידושו של גן האגוז הממוקם ברחוב מעפילי האגוז. במסגרת העבודות מתבצעות עבודות שיקום וחידוש מתקנים קיימים והנגשתם, הוספת הצללות , נדנדה נגישה "קן לציפור", נדנדת מושבי בוגרים, דמות קפיץ, מתחם חדש של אומגה עם רמפה נגישה, החלפת ברזיות, גידור מחודש והחלפת משטח הגומי לדשא סינטטי.

 בטרם השיפוץ נערך סקר נגישות עדכני, ובהתאם בוצעה הנגשה מלאה של הגן שכללה החלפת ריהוט וברזיות, החלפת משטחי החול והגומי למשטח דשא סינטטי בטיחותי תיקני מסוג smartplay.

 ראש העיר, רחמים מלול: "מהפיכת חזות העיר נמשכת ללא הפסקה, ובכל זמן נתון קיימים מספר גנים ברחבי העיר בתהליכי חידוש או הקמה, הן בשכונות וותיקות והן בשכונות חדשות יותר. נגיע לכל גן ולכל שכונה, הן לבקשת התושבים והן במסגרת יוזמה של העיריה"

 עו"ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר:" אנחנו ממשיכים לחדש ולשדרג גינות משחק בכל רחבי העיר. אני מודה לחברי למועצה, פנחס הומינר על שיתוף הפעולה וקידום התכנית לשדרוג הגן לצורכי השכונה. בקרוב יחלו עבודות לשדרוג גנים נוספים ברחבי העיר"

 חבר המועצה פנחס הומינר: " לאור הביקוש הרב של המשפחות, הילדים ותושבי האזור לגינה מפותחת עם יותר אפשרויות, אני שמח שהעבודות הושלמו בדיוק בזמן, כשהילדים יכולים לשהות בגינה . אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולסגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ על פעילותם למען כל העיר".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים