חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתכוננים לאירועי חול המועד פסח

 

איזו נוסטלגיה! שדרת מרכז העיר תהפוך לרחוב של פעם בחוה”מ פסח

 

עוד שבוע גדוש באירועי תרבות התקיים ברחבי העיר. במרכז העיר צוינה עונת האביב במיצג אורקולי ייחודי שהוקרן על קירותיו של מוזיאון מורשת החשמונאים עם אלמנטים ויזואליים תלת מימדיים שמסמלים התחדשות ופריחה. במקביל, נהנו מאות תושבים מיומיים מהנים של דוכני מתנות לחג, אמני רחוב והופעות מוזיקליות בשדרה ובאמפי המוזיאון.

ליין האירועים במרכזים המסחריים המשיך גם הוא לשבוע נוסף עם הרכבים מוזיקליים ומופעים לכל המשפחה, במטרה לעודד את החשיפה והחיבור לעסקים המקומיים.

עתה ממשיכים במרץ בהכנות לקראת אירועי חול המועד פסח שיתקיימו בין התאריכים 20-18.4 בשדרת מרכז העיר. לילדים ולמבוגרים צפויה התרגשות רבה כשהרחוב יהפוך לרחוב נוסטלגי שמזכיר ימים יפים בהם היו מקצועות כמו חלבן, מדביק מודעות, כובסת ועוד, עם חפצים ישנים מעוררי זיכרונות ומופעים לילדים. להשלמת האווירה, יוכלו התושבים והמבקרים ליהנות גם מיריד עתיקות ואספנות ואף תערוכת מכוניות אספנות.

על קירותיו של מוזיאון מורשת החשמונאים יוקרן בחנייה מיצג אורקולי סוחף "חירות" המגולל את סיפור יציאת בני ישראל ממצרים, מעשרת המכות ועד לקריעת ים סוף. המיצג ילווה בקטעי משחק.

שדרת מרכז העיר, רחוב דם המכבים, 20.4-18.4 משעה 17:00 עד 22:30. המיצג האורקולי יחל בשעה 20:00 בכל יום ויוקרן בכל חצי שעה עגולה עד 22:00. הכניסה חופשית.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים