חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

רך לירידה במשקל: הגורמים להצלחה שאתם חייבים להכיר

 

בעיצומו של תהליך ירידה במשקל לוקחים בחשבון המון גורמים שעלולים להשפיע על הצלחת או כישלון התהליך. אם אתם לא מבינים מדוע עד כה לא הצלחתם להגיע למשקל היעד, אולי הסיבה היא שאתם לא מתחשבים בגורמים הנכונים.

 

במסע שלכם בדרך לירידת המשקל הרצויה אתם חייבים להכיר את ההורמונים לפלטין, גרלין, דופמין (שהוא גם מוליך עצבי) וקורטיזול (מופרש מבלוטת יותרת הכליה בעת סכנה) השולטים בגופנו ואחראיים על הרעב והשובע. אולי חלקם נשמעים לכם מוכרים וחלקם פחות אבל אלו הם ארבעת הגורמים העיקריים המפעילים את הגוף שלנו. אם נתמקד בדרך פעילותו של הורמון הקורטיזול נגלה שכאשר הוא מופרש הגוף מגיב במהירות רבה  עד כדי כך שרמות הסוכר בדם עולות והופכות לאנרגיה. דבר זה פוגע במערכת החיסונית, מגביר את לחץ הדם, פוגע בתפקוד הכליות, מדכא את ייצור האינסולין בלבלב שתפקידו לווסת את רמות הסוכר בדם ומעלה את הרצון לאכול. בסופו של דבר כל ההתרחשויות האלו מסכנות את חיינו ועלולות להוביל להתקף לב ו/או אירוע מוחי.

 

כיצד נסייע להורמונים לתפקד כראוי?

 

הכמוסה הטבעית VixiV ושיטת האכילה הייחודית, אותה מוביל יולי לב שסבל בעבר מעודף משקל וכעת עוזר לאנשים להצליח בדרך שלו, מחוללים שינוי משמעותי בגופנו בכך שהם מסייעים לאותם הגורמים לתפקד. למשל, רכיבי הכמוסה משפרים את תפקוד ההורמון והמוליך העצבי דופמין האחראי למרבית ההתמכרויות בגופנו לדברים כמו סוכרים, פחמימות, שומנים, אלכוהול, ניקוטין ועוד.

 

מעבר לכך שהרכיבים, יחד עם שיטת האכילה מסייעים לנו לצאת ממעגלי ההתמכרויות השונים, הם גורמים לנו להרגיש רעננים, נמרצים, חדים ומאושרים יותר וכמובן בעלי המשקל הרצוי לנו למשך כל החיים, מבלי לרדת ולעלות שוב ושוב. הנתון המטורף הוא שמדובר בשיטה שעד כה נחלה 100 אחוז הצלחה.

איך זה עובד אתם בטח שואלים את עצמכם. רכיבי הכמוסה של VixiV גורמים לתחושת שובע והיא מובילה  לירידה במשקל. לאחר מכן ישנן תגובות שרשרת שונות ובעקבותיהן התוצאה הבאה: ירידה בלחץ דם, הורדת רמות הסוכר בגוף, שריפת שומנים מוגברת, חיזוק מערכת החיסון, הפחתת כולסטרול, ניקוי כלי הדם, הורדת מתחים ועוד. מדובר בהשפעה חיובית של 24/7, שינוי שכולו לידה מחדש.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA- האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני השימוש.

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים