חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

המהפכן הישראלי: יולי לב

 

סטיב גו׳בס מאפל עשה מהפכה בעולם המחשב האישי ובעולם הטלפונים הניידים. על מה שעשה ג’ף בזוס מאמזון, כבר שמעו בכל העולם. אבל היום אנחנו רוצים להכיר לכם את יולי לב - האדם שכל העולם יכיר את שליחותו בשנים הקרובות! 

 

יולי לב סבל מהשמנה כרונית למשך 57 שנים, כבר מהיותו תינוק.

לאחר 8 שנות מחקר ופיתוח, ניסוי וטעייה והשקעה של ימים כלילות, סלל יולי דרך חדשה ושונה (בניגוד להמלצות של כל ״המומחים״), שבסופה הציל את עצמו במו ידיו ממוות בייסורים.
הוא הפך להיות מהפכן בינלאומי, שאין דבר שיעצור בעדו מלהביא את הבשורה שלו לאנושות.
את שליחותו הוא החל עם חברו ויד ימינו סאם רגימוב, שהצטרף אליו מ״תעסוקה שווה״ אחרי שנים רבות של חיפוש אחרי האדם הנכון עבורו ועבור שליחותו.
למרבה הצער, סאם נפטר מנגיף הקורונה בטרם עת. יהי זיכרו ברוך.

שליחותו של יולי הינה לסייע לאנושות להתמודד ולהיחלץ אחת ולתמיד מהמעגל הבלתי נגמר של ה״יו יו״ במשקל ושל ההשמנה, שגורמת למרבית המחלות הכרוניות, לרבות סוכרת, שומנים בגוף ובדם, דום נשימה בשינה, ועוד. 

יולי לב הוא האדם שיגמול אתכם אחת ולתמיד מכל הגורמים הנילווים להשמנה, ויחזיר לכם הישראלים (ולכלל האנושות) את האושר, הנמרצות, האופטימיות, הרעננות והחדות.

השיטה שיולי מציע אינה מצריכה ספירת קלוריות, אינה דורשת מכם להזיע במכון כושר או להכין ארוחות מיוחדות ומורכבות.

מה שכן נדרש מכם הוא להבין את השיטה, ליישם את ההמלצות ומועדי האכילה, ליטול את הכמוסות הטבעיות של VixiV, ואתם בדרך הנכונה!
מדובר בשיטת אכילה הנקראת V.F.G.P - Victory & Fiber Green & Protein, והיא מבטיחה 100% הצלחה לאלו המיישמים אותה במקביל לשימוש בכמוסות הטבעיות.

אל תחכו לדקה התשעים. תעניקו לעצמכם את המתנה הזו:

ליצירת קשר

https://vixiv.co/pages/all-about-vixiv

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים