חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

ערב גאלה - האופרה הירושלמית חוגגת עשור

 

האופרה הירושלמית הגשימה את חלומה להביא לירושלים אופרה איכותית, והיא מציינת עשור לפעילותה, בערב גאלה נוצץ במיוחד, שיתקיים באולם הנרי קראון  בתיאטרון ירושלים ב-15 במרץ.

 

בחגיגות תשתתף התזמורת הסימפונית ירושלים, העובדת עם האופרה מזה מספר שנים בשיתוף פעולה פורה שהולך ומתרחב, ושמחה לחגוג עמה 10 שנים מוצלחות. בתכנית ישירו זמרי האופרה הירושלמית, בניצוחו וניהולו המוסיקלי של המאסטרו עומר אריאלי.

התכנית מגוונת וחגיגית במיוחד וכוללת מבחר של פניני אופרה מאת ורדי, רוסיני, דוניצטי, ביזה, יוהן שטראוס, ריכרד שטראוס, דבוז’אק ורימסקי קורסקוב בביצוע זמרי האופרה  הנפלאים: אולגה סנדרסקאיה, ולדימיר בראון, מימה מילוא, טלי קצף, יקטרינה צ’פלב, נועה הופ, עודד רייך, סטאס דוידוב.

האופרה הירושלמית נוסדה בשנת 2011 ע"י קומץ אוהבי אופרה נלהבים וחדורי חזון, כשמטרותיה העיקריות הן להעניק לירושלים אופרה משלה עם הפקות איכותיות, לקדם זמרים, מוסיקאים ואמני במה – ירושלמים, ישראלים ועולים חדשים מוכשרים לצד אמנים מנוסים מהארץ ומחו’’ל.

האופרה הירושלמית נחנכה במרץ 2012 ומאז כבשה לה מקום נכבד בקרב שוחרי האופרה ובנוף התרבותי של העיר. עד היום העלתה האופרה הירושלמית הרבה הפקות מלאות ומוצלחות, שזכו לתגובה נלהבת של הקהל ושל המבקרים. היא משתפת פעולה עם התזמורת הסימפונית ירושלים, שתומכת בה לאורך הדרך

ציטוט של עומר אריאלי, מנצח, מבין מייסדי האופרה הירושלמית ומנהלה המוסיקלי:

"עבורי ועבור כל חבריי באופרה הירושלמית לחגוג יחד עם הקהל הנאמן ועם התזמורת הסימפונית ירושלים, עשר שנות פעילות מבורכת. זה ממש הגשמת חלום!״

עופר אמסלם, מנכ"ל התזמורת הסימפונית ירושלים:

 "אני מברך את האופרה הירושלמית, שמציינת בימים אלו עשור לפעילותה, דבר לא מובן מאליו. מדובר במוסד תרבות איכותי בהובלתם של מספר אוהבי אופרה אמיצים, שנאבקו ויצרו יש מאין. אני מאוד שמח ונרגש לקחת חלק ביום חגיגי זה, ומאמין כי נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד ולהביא תכנים איכותיים לקהל חובבי האופרה."

 

לרכישת כרטיסים: בטלפון:   1-700-70-4000

www.jso.co.il     באתר:   או

   או - CulturAccess.com  

 

ערב גאלה בתיאטרון ירושלים, יום שלישי 15.3.2022

בשעה 19:30

 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים