חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

בית הספר מנורת המאור עלה להתמודדות על הפרס הארצי

 

ועדת השיפוט המחוזית במשרד החינוך החליטה כי בית הספר ”מנורת המאור” בניהולו של הרב אילן חממי, בי”ס הפועל תחת רשת אמי”ת, יעלה להתמודדות בועדה הארצית. 

 

בית הספר אשר בו נלמדים מקצועות מתקדמים, רשם לאחרונה מספר הישגים וביניהם, בנתוני הגיוס לצה"ל ובאחוז הזכאים לבגרות בשנת תש"ף אשר עומד על 92.9%. על פי נימוקי הועדה צויין כי "נכחנו בפיתוח הלמידה המקצועית של צוות המורים, למידה מתוך חדשנות פדגוגית וטכנולוגית המכוונת את התלמידים באופן אשר מהווה בעבורם אופק תעסוקתי עתידי, בהישגיהם הגבוהים ובקידומם לכדי מצוינות." עוד צויין כי "ניהול בית הספר נעשה מתוך אמונה וחזון ברורים, יחס חם, שלווה והנעה של הצוות למחויבות שחשים כלפי העשייה החינוכית."

ראש העיר רמי גרינברג, ברך את צוות בית הספר והתלמידים ואמר כי "הישגי התלמידים והיחס החם והאישי שהם מקבלים מצוות המורים ומההנהלה, הביאו את בית הספר למצויינות ואנחנו כמובן מברכים על כך. העירייה משקיעה רבות בקידום כלל בתי הספר ובקידום יוזמות חינוכיות ועל כן הישג מעין זה ממלא את כולנו בגאווה והערכה גדולה. יישר כוח לרב אילן חממי, לצוות המורים המצויין ולתלמידים לקראת ההתמודדות על הפרס הארצי."

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים