חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

זוגיות משעממת? כמה טיפים לשיפור הזוגיות

 

קשה להבין מה קורה בזוגיות. כשאתה מתאמץ, ובן הזוג שלך לא, זה יכול להיות מתסכל. ישנן סיבות רבות להתנהגות מסוג זה. יכול להיות שהם פשוט מרגישים חסרי עניין, חסרי השראה ממך, לא מרוצים יותר מהקשר או אפילו סתם משועממים

 

קשה להבין מה קורה בזוגיות. כשאתה מתאמץ, ובן הזוג שלך לא, זה יכול להיות מתסכל. ישנן סיבות רבות להתנהגות מסוג זה. יכול להיות שהם פשוט מרגישים חסרי עניין, חסרי השראה ממך, לא מרוצים יותר מהקשר או אפילו סתם משועממים.

יש אנשים שמאמינים שהקשר משעמם כי הם לא מפיקים ממנו את אותה התרגשות כמו כשהם התחילו לצאת.

הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה היא לנסות דברים חדשים עם בן הזוג. זה לא חייב להיות משהו גדול, רק דברים קטנים כמו ללכת לטייל בפארק אחר או סיור אוכל בעיר שלך.

רעיונות לשיפור הזוגיות

אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את מערכת היחסים שלכם היא להקדיש זמן לדבר על איך הדברים מתנהלים. זוגיות משעממת תפגע בטווח הארוך בקשר שלכם. ניתן בקלות להפוך זוגיות משעממת לזוגיות מסעירה ומהנה, רק צריך לדעת לעשות את זה נכון.

דיון אחד עם השני ביום שלכם, שמיעת מחשבות ורגשות אחד של השני, ושאלה כיצד האדם האחר מרגיש יכולים לעזור לכם לחזק כל מערכת יחסים.

דרך נוספת שבה תוכלו לשפר את מערכת היחסים שלכם היא לעשות משהו אחד בשביל השני. זה לא תמיד חייב להיות דבר גדול כמו לבשל יחד ארוחת ערב, זה יכול להיות פשוט כמו להביא ארוחת צהריים לבן הזוג שלך כי הם היו עסוקים מדי בעבודה.

הרבה אנשים כל כך מפחדים להיפגע, שהם לא מרשים לעצמם להרגיש את מלוא העומק של האהבה. הם לא מרשים לעצמם להתקרב מספיק כדי להיפגע. במובן מסוים, זה מגן עליהם מהכאב של דחייה או נטישה. אבל זה גם מונע מהם להרגיש את מלוא העומק של האהבה והאינטימיות.

כדי לקיים מערכת יחסים טובה יותר, עלינו להיות מוכנים לחשוף את הצד הרגיש שלנו. אנחנו חייבים לקחת סיכון ולתת את השמירה שלנו מדי פעם כדי שהפגיעות והאינטימיות שגורמות לזוגיות טובה לשגשג תצא החוצה.

מערכות יחסים לא תמיד קלות. כולנו שומרים על עצמנו בדרך כלל, ולוקח זמן להרגיש מספיק נוח עם מישהו שיכניס אותם. חשוב שמערכות יחסים יהיו מסוגלות לשמור על אינטימיות ופגיעות. זה משהו שדורש עבודה משני הצדדים, אבל זה שווה את המאמץ.

השתתפות בסדנאות לחיזוק הזוגיות

על ידי השתתפות בסדנאות, אנשים מסוגלים להכיר אחד את השני וליצור קשרים.

במפגש סדנה טיפוסי, המשתתפים מקבלים סדרה של משימות או אתגרים שעליהם להשלים עם בן הזוג. תוך כדי כך הם מנסים לעזור אחד לשני ככל האפשר. ניתן לעשות זאת באמצעות תקשורת וסיעור מוחות יחד.

סדנת זוגיות יכולה לעזור לזוגות בכך שהיא מלמדת אותם כיצד לבטא טוב יותר את רגשותיהם ולהבין את אלה של בן הזוג. זה גם ילמד אותם איך להיות יותר מבינים ותומכים, כמו גם להגביר את כישורי התקשורת שלהם.

הצעד הראשון הוא לזהות את סוג מערכת היחסים שהזוג רוצה לעבוד עליה. זה יכול להיות מערכת יחסים רומנטית, יחסי עבודה או יחסי הורה-ילד. לאחר מכן, באמצעות חוויה אינטראקטיבית, סדנאות עוזרות לזוגות לזהות ולעבוד על נושאים ספציפיים במערכות היחסים שלהם ולהתקדם עם מערכי מיומנויות וכלים חדשים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים