חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

נועם בן יהודה הוא מנהל אגף הביטחון החדש של עיריית כפר סבא

 

נועם בן יהודה נכנס לתפקיד מנהל אגף הביטחון החדש, והחליף את קודמו שי זייד, לאחר 5 שנים בתפקיד. 

 

בן יהודה, סגן אלוף במילואים, כיהן בתפקידו האחרון כמנהל יחידת האכיפה במועצה המקומית פרדס חנה כרכור ובמשך 12 שנה לפני כן כמנהל מחלקת בטחון והיערכות לחירום בעיריית הוד השרון. בין תחומי האחריות תחת ניהולו במסגרת תפקידיו הקודמים: מערך הביטחון והסיור העירוני, מוכנות העירייה והתושבים בהתמודדות באירועי חירום, הקמת מערך השיטור העירוני, ניהול אבטחת מוסדות חינוך ומוסדות ציבור, הקמה וניהול של מערך מתנדבים בשגרה ובחירום ועוד.

בן יהודה, תושב תל אביב נשוי ואב ל-4. בהשכלתו, בוגר קורסים שונים בתחום הבטחון והאבטחה, ביניהם קב"ט מוסדות חינוך, קורס מנהלי אבטחה בכירים מונחה משטרת ישראל במכללת וינגייט, קורס מג"ד של פיקוד העורף, ועוד.

רפי סער, ראש העיר: "אני מברך את נועם בן יהודה על כניסתו לתפקיד החדש. מנהל אגף הבטחון בכפר סבא הוא אחד מהתפקידים העירוניים החשובים והמשמעותיים, וזאת במיוחד על רקע סמיכות העיר כפר סבא לקו התפר. אני מאחל לו הצלחה גדולה ובטוח כי יעשה חייל".

נועם בן יהודה, מנהל אגף הביטחון: "מאוד שמח שנפל בחלקי לשמש בתפקיד חשוב מאוד בעיר כפר סבא, בהחלט מתכוון לממש את האחריות שניתנה לי ואת היכולות והמידע שצברתי בעבר כקב"ט עיר שכנה. לאור מה שקורה עם תחושת הביטחון בערים אחרות, אעשה הכול על מנת לתת מעטה בטחוני ולעלות את תחושת הביטחון של הציבור בשגרה ובחרום ולממש את יעדי ראש העיר בנושא".

 

תמונה: נועם בן יהודה;  אימון יח’ החילוץ בהובלת אגף הביטחון

צילום: עיריית כפר סבא

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים