חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

סכסוך עבודה נגד עיריות פתח תקוה וראש העין

 

הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך העבודה בעקבות התנהלות העיריות בעניין הסייעות * יו”ר מחלקת הגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון: ”איכות ההוראה של הגננות נפגעת הנסיון של העיריות לחסוך בסייעת שניה”

 

הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה הנוגע לכל גני הילדים העירוניים בפתח תקוה ובראש העין. זאת בעקבות ההתנהלות של הרשויות המקומיות הללו בכל הנוגע להקצאת סייעת שניה לגני הילדים. המשמעות היא שאם לא יימצא פתרון תוך זמן קצר, תהיה רשאית הסתדרות המורים לנקוט בצעדים ארגוניים.

לדברי ענת דדון, יו"ר מחלקת הגננות בהסתדרות המורים "עירייית פתח תקוה ועיריית ראש העין מתנהלות, בכל הקשור להקצאת סייעת שניה לגני הילדים, באופן בעייתי ביותר למרות שהתקן מחייב אותן להקצות סייעת שניה".

ענת דדון מוסיפה ואומרת כי מדובר בחוסר אחריות של העיריות. "העיריות לא שולחות בכל מקרה סייעת מחליפה לסייעת נעדרת או לעיתים מוציאה סייעת מגן אחד ומעבירה אותה לגן אחר. כך שהגן המקורי של הסייעת השניה נותר עם סייעת אחת בלבד ולא עם שתיים כפי שמחייב התקן. התוצאה היא ירידה באיכות ההוראה, טיפול פחות טוב בילדים ועומס על הגננות והצוות החינוכי".

לדברי דדון כל הפניות לעיריות לא קיבלו מענה הולם. גם משרד החינוך התבקש להתערב אולם עד כה לא עשה דבר.

דדון קוראת לעיריות פתח תקוה וראש העין להתעשת ולהקצות את הסייעת השניה בכל גן עירוני כדי להבטיח את איכות ההוראה בגנים ואת הטיפול הטוב בילדים.

לפרטים נוספים: ליאור, דוברות הסתדרות המורים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים