חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

פסטיבל הבירה של כפר סבא יצא לדרך

 

פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא נפתח בהשתתפות כ-7 אלף אנשים. 

 

פסטיבל הבירה של כפר סבא יצא לדרך

פסטיבל הבירה ה-2 של כפר סבא נפתח אתמול (21.7) בהשתתפות כ-7 אלף אנשים. הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים.

פסטיבל הבירה כולל בין היתר דוכני בירה ממגוון מבשלות, מתחמי אוכל (פוד טראקס), DJ שמחמם את האווירה. על הבמה - בנוסף להופעות חיות של הרכבים צעירים – הופיעו אתמול איפה הילד בביצוע רוק בלתי נשכח. היום תעלה לבמה להקת רד בנד. הפסטיבל בהובלת אגף חברה וקהילה.

בנוסף, בדוכני הבירה הוצבו כוסות רב פעמיות בעלות 10 ¤ לעידוד אי שימוש בכלים חד פעמיים. הכניסה לפסטיבל חופשית לבני 18 ומעלה, ומחייבת ליווי מבוגר לתושבים צעירים יותר.

בעיריית כפר סבא מציינים, כי לאחר שנת קורונה שכפתה הפסקה ממושכת מחגיגות, אנו מזמינים את תושבי העיר לפסטיבל שכולו שמחה. על מנת שנוכל להמשיך ולקיים אירועים ופעילויות תרבות וקהילה למען תושבי העיר, חשוב שבעתיים גילוי האחריות האישית וההקפדה על הנחיות הקורונה. כחלק מהתמודדות העירייה עם נגיף הקורונה, מוצבים ברחבי מתחם הפסטיבל עמדות אלכוג’ל ומסכות לטובת באי המקום. העירייה ממליצה לאורחי הפסטיבל לעטות מסכה במהלך הפסטיבל.

צילום: קרדיט: eclips media

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים