חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

מדוע כדאי לאכול ענבים אדומים?

 

היתרונות שיש בענבים אדומים במניעת דמנציה, להמשך קריאה כנסו...

 

מדוע כדאי לאכול ענבים אדומים?

לא כל השנה ניתן למצוא ענבים, לכן כדאי לנצל את העונה.

רק לפני עשור החל להיחשף מידע לגבי התועלת שבמרכיב התזונה המועיל לזיכרון בענבים האדומים. קוראים לו רסברטרול. הרסברטרול מצוי בקליפות של ענבים אדומים ונמצא שהוא מפחית היווצרות של פלאקים עמילואידים במוח שקשורים ישירות למחלת האלצהיימר ודמנטיות אחרות.

הרוסברטרול הוא סוג של נוגד חימצון המצוי בקליפת הענבים האדומים וגם באוכמניות כחולות. במחקרים נמצא שהוא מפחית או בולם את יצירת הפלאקים העמילואידים בתרביות של תאי גוף שונים. נמצא שרסברטרול מונע מחלבונים מסוימים בתאים ובעיקר בתאי המוח לייצר ביטא עמילואיד ובנוסף לכך גם עוזר לפרק אותו.  ביטא עמילואיד הינו תרכובת של פפטידים שנמצא כאחד הגורמים העיקריים למחלת האלצהיימר.

בניסוי שבו השתתפו 119 חולי אלצהיימר במצב התחלתי או בינוני, במשך 52 שבועות, ניתן למשתתפים תוסף של רסברטרול במינון של גרם אחד, פעמיים ביום. הטיפול הביא לשיפור הן ביכולות החשיבה והן בחיי היומיום של משתתפי המחקר. במחקר היו 19 חולים שקיבלו פלסבו. בקרב מקבלי הרסברטרול, חל שיפור בכל המדדים, הן הביולוגיים והן ההתנהגותיים. שום שיפור לא היה בקרב מקבלי הפלסבו. רסברטרול הפחית מצבים דלקתיים בעצבים והקנה להם יותר עמידות בפני מפגעים.

אם יש לכם בעיית זיכרון כדאי לטפל באופן כולל ולמצוא את הגורם לבעית הזיכרון שכן התוסף אכן יכול לעזור אך באין טיפול לשורש הבעיה יעילותו עשויה להיפגם.  

מזמינה אתכם להתקשר אלי לייעוץ אישי ולקבלת תכנית טיפול המבוססת על ידע וניסיון רב שכוללת תכנית תזונתית מותאמת אישית ושינוי הרגלים.

גילה אלישיב – כוח למוח

נטורופתית D.N

 

יש לכם עוד שאלות לגילה אלישיב נטורופתיה, כח למוח? כנסו!

האתר שלי  עמוד הפייסבוק   050-9660069

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים