חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הגיל השלישי חוזר לשגרה

 

מינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון מחזיר את הפעילות הגופנית בפארקים* החברה העירונית חוזרת עם ”שלישי חופשי לגיל השלישי” * סרטי קולנוע, הרצאות, סיורים, ביקורים במוזיאונים וגלריות ועוד * עיריית ראשון לציון ממלאת את חיי התושבים הוותיקים אחרי שנה של סגרים והגבלות * כל הפעילויות ללא תשלום * ראש העירייה, רז קינסטליך: ”התגעגעתי לראות אותם נהנים, צוחקים ומבלים”

 

הודעת אגף הדוברות עיריית ראשון-לציון

הגיל השלישי חוזר לשגרה
-------------
מינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון מחזיר את הפעילות הגופנית בפארקים* החברה העירונית חוזרת עם "שלישי חופשי לגיל השלישי" * סרטי קולנוע, הרצאות, סיורים, ביקורים במוזיאונים וגלריות ועוד * עיריית ראשון לציון ממלאת את חיי התושבים הוותיקים אחרי שנה של סגרים והגבלות * כל הפעילויות ללא תשלום * ראש העירייה, רז קינסטליך: "התגעגעתי לראות אותם נהנים, צוחקים ומבלים"
-------------

תושבי העיר, בני הגיל השלישי, תפתחו יומנים. עיריית ראשון לציון מחזירה את חיי הפנאי, התרבות והבילוי לתושבי העיר הוותיקים אחרי למעלה משנה של סגרים והגבלות בצל נגיף הקורונה. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "חיכיתי לרגע הזה לא פחות מהתושבים, התגעגעתי לראות אותם נהנים, צוחקים ומבלים. אני יודע שזו הייתה שנה קשה מאוד מבחינה חברתית ונפשית. עשינו כל מה שניתן כדי להיות שם עבורם ולהוות אוזן קשבת. עכשיו, עם החזרה לשגרה, אנחנו שמחים למלא את חייהם בהנאה ועניין".

מינהל לשילוב חברתי (הרווחה) מחזיר את הפעילות הגופנית ב-14 פארקים ברחבי העיר. החל מה-12.5 ועד לסוף חודש יוני, יתקיימו פעילויות גופניות מדי יום רביעי בין השעות 09:00-11:00. כזכור, אחרי הסגר הראשון, בחודש מאי בשנה שעברה, החלה העירייה בפעילויות בפארקים על מנת לאפשר לתושבים הוותיקים להתאוורר מעט אחרי פרק זמן ארוך בבתים.

גם מיזם "שלישי חופשי לגיל השלישי", עליו אמונה החברה העירונית, חוזר עם תוכנייה גדושה ומגוונת. סרטי קולנוע, הרצאות, מפגשי חוויה, סדנאות, סיורים בעיר, ביקורים במוזיאונים וגלריות ועוד. הפעילויות מתקיימות מדי יום שלישי בבוקר והכניסה חופשית לתושבים הוותיקים בכפוף להצגת תו ירוק. יש להירשם מראש לכל פעילות.

גם מיזם "שלישי חופשי לגיל השלישי", עליו אמון אגף התרבות בחברה העירונית, חוזר עם תוכנייה גדושה ומגוונת. סרטי קולנוע, הרצאות, סדנאות, סיורים בעיר, ביקורים במוזיאונים וגלריות ועוד. הפעילויות מתקיימות מדי יום שלישי בבוקר ופתוחות לתושבים הוותיקים ללא תשלום בכפוף להצגת תו ירוק. יש להירשם מראש לכל פעילות.

על היוזמה של "שלישי חופשי לגיל השלישי" אמונה מ"מ וסגנית ראש העירייה ויו"ר ועדת גמלאי העיר, ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיקי החינוך והתרבות: ״אנחנו שמחים להחזיר לתושבי העיר הוותיקים והיקרים את חיי התרבות והפנאי אחרי שנה ארוכה. אין לי ספק שהשתתפות בפעילויות תרבותיות וחברתיות תורמת לבריאות הנפש, לרגיעה, חיזוק תחושת הביטחון והשייכות".

סגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, המחזיק בתיק מינהל לשילוב חברתי (הרווחה), אמר: "כפי שעובדי המינהל ליוו לכל אורך המשבר את תושבי העיר הוותיקים, כך גם היום, שאנו חוזרים לשגרה, אנחנו מבינים את הצורך של התושבים המסוגרים לחלץ שרירים, ליהנות מהאוויר הפתוח ולא פחות חשוב, לפגוש חברים ולהחליף חוויות. עיריית ראשון לציון תמיד כאן לצדם".

רשימת הגנים שבהם תתקיים פעילות ספורטיבית בתאריכים 12.5.21-30.6.21:
• גן שד’ יעקב (צמוד למתנ"ס) שיכון המזרח
• גן יוסף הנשיא 5 שיכון המזרח
• גן השומר רח’ הרברט סמואל 20
• גני אסתר – יואל סגל 6 בחצר המועדון
• גן רח’ אברבנאל 4
• גן המושבה ברח’ הרצל
• גן שפטל רח’ יברבוים
• גן רח’ בן גוריון 8
• רח’ הסוכה 7 – בחצר המועדון
• גן נאות שקמה רח’ רמח"ל 4
• גן נווה חוף רח’ הצנחנים 5
• גן אשלים רח’ התזמורת
• גן השלום רח’ האגס נחלת יהודה
• גן קרית ראשון רח’ ההרדוף 5


----------------------------------------

קישור לכל אירועי "שלישי חופשי לגיל השלישי"

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים