חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הספריות נפתחות מחדש

 

רשת הספריות שמחה להודיע על פתיחת הספריות הציבוריות לקהל,  בעקבות ההקלה בהגבלות הקורונה ובהתאם לתו הסגול הקובע, בין היתר, שהות של עד 15 דקות בספרייה, עטיית מסכה ושירותי השאלת והחזרת ספרים בלבד.

 

הספריות נפתחות מחדש

רשת הספריות שמחה להודיע על פתיחת הספריות הציבוריות לקהל,  בעקבות ההקלה בהגבלות הקורונה ובהתאם לתו הסגול הקובע, בין היתר, שהות של עד 15 דקות בספרייה, עטיית מסכה ושירותי השאלת והחזרת ספרים בלבד. שלוש הספריות האהובות: הספרייה ע"ש שכטר, ספריית הכרמים וספריית רעות , ייפתחו החל ממחר, יום שלישי 6.4. מידע על שעות וימי הפעילות ניתן נמצא למצוא באתר העירייה  - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=293_188

בחודשים האחרונים בשיאו של משבר הקורונה, העניקו רשת הספריות הציבוריות שירות איסוף עצמי במסגרתו תושבים הזמינו ספרים, אשר נארזו ע"י הספרניות והמתינו להם בפתח הספרייה. שירות זה נחל הצלחה מרובה, עם יותר מ-10 אלף ספרים, שהושאלו באיסוף עצמי ע"י התושבים, מנתוני הספריות עולה כי הספרים המבוקשים היו הספרים מסדרת "הארי פוטר".

עתה עם חזרתן של הספריות לקבלת קהל פיזית, מוקפא שירות האיסוף העצמי בתקווה כי לא יידרש לחזור והשגרה תשוב במלואה. יחד עם זאת מדגישים ברשת הספריות כי ניתן תמיד להשתמש בשירות הספרים הדיגיטליים המכיל אלפי ספרים בסגנונות שונים - https://www.modiin.muni.il/modiinwebsite/ArticlePage.aspx?PageID=1325_5017

בנוסף, ממשיכה רשת הספריות להפעיל את שירות "ספרים עד הבית" המעניק שירות של משלוחי ספרים עד הבית באמצעות מתנדבים לתושבים המרותקים לביתם או מבודדים עקב הקורונה. לקבלת השירות יש לשלוח מייל לכתובת - libdigital@modiin.muni.il.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים