חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

35 חיוביים נוספו מאתמול

 

היום התווספו 35 תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ואנשים שאינם מתגוררים בעיר - לכן נכון להיום, יש בעיר 164 תושבים, המוגדרים חיוביים לנגיף. אנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה!

 

מתווה הרמזור קובע את אופי פעילות מערכת החינוך המקומית: כל עוד צבע העיר יהיה ירוק או צהוב מוסדות החינוך יפעלו בהתאם להנחיות הקורונה.
היום ציון הרמזור של העיר הוא 5.9 במידה והציון יעלה אל מעל ל-6 צבע העיר יהיה כתום ואז על פי המתווה לא ייפתחו בתי הספר לתלמידי כיתות ה’ עד י"ב.
לכן, עלינו להמשיך ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות, לא לצאת מהבית אם מרגישים הלא טוב ולא נשלח את ילדינו למוסדות החינוך אם יש חשש שהם חולים, או שבאו במגע עם אדם שאובחן חיובי לקורונה רק כך נוכל למנוע את התפשטות הנגיף ולהשאיר את מוסדות החינוך פתוחים.

??תלמידים מבתי הספר: מו"ר, האלה, אמית בנות ועידנים נמצאו חיוביים לנגיף. התלמידים ואנשי הצוות הרלוונטיים קיבלו הנחייה להיכנס לבידוד.

??בגן אקורדיון נמצא ילד חיובי לנגיף. הודות לנוהל הריחוק המניעתי אותו אנו מיישמים, הגן ימשיך בבידוד.

⏱️ מועדי הבדיקות ללא הפנייה:
?במתחם הדרייב אין בעמק האלה של פיקוד העורף בימים חמישי 24.12 ושבת 26.12. בין השעות 13:00 - 19:00.
?במגרש החנייה של פארק המים והספורט בעמק האלה – נסיעה עם וויז https://waze.com/ul/hsv8vefq52

הבדיקות ללא צורך בהפניה. יש להצטייד בתעודה מזהה.
ימים, שעות ומיקומי הבדיקות בכל הארץ מתפרסמים באתר פיקוד העורף – לחצו כאן https://www.oref.org.il/12605-17147-he/Pakar.asp

שימו לב ?
מניתוח התחקירים האפדימיולוגיים, שנעשו מול התושבים, שאובחנו חיוביים לנגיף עולה, כי מקור ההדבקה העיקרי בעיר הוא כתוצאה ממגע ישיר עם בני המשפחה, שהיו בבידוד, לאחר שאובחנו חיוביים לנגיף, לכן חובה עלינו להקפיד על הנחיות הבידוד. אם יש בבית אדם שמאובחן חיובי לנגיף עליו להישאר בבידוד. אנו מזכירים לכם, שאדם הנמצא בבידוד צריך להימנע מלבוא במגע עם שאר בני הבית. במידה ואין אפשרות להפרדה מלאה על כל המשפחה לשהות בבידוד.
עלינו להמשיך ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות, לא לצאת מהבית אם מרגישים הלא טוב ולא לשלחו את ילדינו למוסדות החינוך אם יש חשש שהם חולים, או שבאו במגע עם אדם שאובחן חיובי לקורונה רק כך נוכל למנוע את התפשטות הנגיף ולהשאיר את מוסדות החינוך פתוחים.

הקפידו על הכללים❗
עוטים מסיכה ?
שומרים מרחק ??‍♂️ 2️⃣ ??‍♀️
שומרים על ההגיינה ???
רק כך נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה מאחד לשני.


ניתן להתעדכן בכל עת בנתוני התחלואה בעיר באמצעות אתר העירייה - כנסו - https://katzr.net/28ed72

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים