חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

חנוכה בצל הקורונה- תלמידי העיר משווקים את בעלי העסקים הקטנים

 

במסגרת התכנית להתפתחות אישית ומעורבות חברתית, פשטו מאות תלמידים על העסקים הקטנים ברחבי העיר מצוידים בטלפון נייד, ידע עשיר ברשתות חברתיות ומוטיבציה לסייע לבעלי העסקים במשבר * ”צילמנו את הסרטון ויצאה פרסומת נהדרת, אני שמחה שיש לנו את האפשרות לעזור לחנויות לצמוח ולשגשג” אמרה תלמידה שהשתתפה בפרויקט

 

חנוכה בצל הקורונה- תלמידי העיר משווקים את בעלי העסקים הקטנים

במסגרת התכנית להתפתחות אישית ומעורבות חברתית, פשטו מאות תלמידים על העסקים הקטנים ברחבי העיר מצוידים בטלפון נייד, ידע עשיר ברשתות חברתיות ומוטיבציה לסייע לבעלי העסקים במשבר * "צילמנו את הסרטון ויצאה פרסומת נהדרת, אני שמחה שיש לנו את האפשרות לעזור לחנויות לצמוח ולשגשג" אמרה תלמידה שהשתתפה בפרויקט

הקורונה עדיין כאן וכך גם ההגבלות והחשש מסגר נוסף, על רקע כל אלו, בעלי העסקים הקטנים מנסים להרים את הראש ולשרוד את המשבר. כעת הם זוכים לרוח גבית מתלמידי העיר.

לא פחות מ-500 תלמידי החטיבות העליונות ברחבי העיר פשטו על העסקים הקטנים ברחבי העיר כשהם מצוידים בטלפון נייד, ידע עשיר ברשתות חברתיות ומוטיבציה לסייע לבעלי העסקים במשבר. המטרה: לצלם סרטון שיווקי לעסק, לערוך אותו ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד.

עד כה השתתפו בפרויקט כמאה בתי עסק שצולמו על ידי התלמידים והופצו ברשתות החברתיות ובין התלמידים בבתי הספר. מדובר בפרויקט שיצא לדרך כחלק מהתכנית להתפתחות אישית ומעורבות חברתית באגף החינוך העל יסודי בעירייה. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "ישר כוח לבני הנוער שנרתמו לסייע לבעלי עסקים שמתמודדים עם משבר כלכלי לא פשוט. הם מכירים היטב את עולם הרשתות החברתיות וכל הכבוד שהם מנצלים את הידע וההבנה כדי לסייע בעולמות השיווק".

חשוב לציין שחלק מבעלי העסקים לא מעורים ברשתות החברתיות ולכן שימוש ברשתות החברתיות כדי לשווק את מוצריהם עשוי להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.

לינוי עוז מכיתה י’, מספרת: "הגענו לחנות שבה מוכרים אוכל לחיות באהבה גדולה. כשצילמתי את הסרטון הבנתי שהולכת להיות לנו פרסומת נהדרת ויפה ואני באמת חושבת שאנשים יאהבו את זה. אני שמחה שיש לנו את האפשרות לעזור לחנויות לצמוח ולשגשג". נועה פרץ, תלמידת מקף ח’, הוסיפה: "היינו בחנות לכלי בית ובעלת החנות ממש התלהבה מזה, היא אמרה לנו שאנחנו חמודות ושמחה שאנחנו פותחות לה דף אינסטגרם".

סגנית ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך: "עצם ההשתתפות המרשימה של התלמידים בפרויקט מבטאת את ההבנה שלהם שכולנו באותה סירה, שבעת משבר, הסולידריות היא שם המשחק. כל הכבוד למינהל החינוך שיזם את הרעיון והוביל אותו. אנחנו קוראים לעוד בעלי עסקים להצטרף וליהנות מהידע והרעיונות השיווקיים של התלמידים".

תלמידים ובעלי עסקים המעוניינים להצטרף לפרויקט יכולים לפנות למנהלת התנדבות רשותית בחינוך, דניאל סקא בכתובת מייל: Danielsk@rishonlezion.muni.il

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים