חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חברת הדברה מעולה

 

מחפשים חברת הדברה מעולה להדברת פשפש המיטה? מצאתם! פשפשים הם חייה טפילית מציקה במיוחד. על אחת כמה וכמה כשנפגשים איתה במיטה על עור חשוף. 

 

מחפשים חברת הדברה מעולה להדברת פשפש המיטה? מצאתם!

פשפשים הם חייה טפילית מציקה במיוחד. על אחת כמה וכמה כשנפגשים איתה במיטה על עור חשוף. 

אתה יכול להיפטר מפשפשי המיטה בעצמך? לא ממש.

הטיפול להדברת פשפש המיטה למיטה שלך הוא מורכב. הסבירות שלך להצלחה תלויה בגורמים רבים, כולל: 

  • כמה פשפשים יש לכם
  • כמה עומס זמין למקומות מסתור
  • בין אם לשכניכם יש פשפשים
  • בין אם כל תושבי הבית או הבניין ישתתפו  בהדברה

 

היפטרות מפשפש המיטה יכולה לארוך שבועות עד חודשים, תלוי באופי ההיקף ובמידתו. כדי להצליח, כל אחד יצטרך לשתף פעולה ולעשות את שלו. ואם תרצו ראש שקט, הזמינו חברת הדברה מעולה להדברת פשפש המיטה, שתעשה בעבורכם את העבודה, המקיפה והאחראית, המלאה וזאת שתיפטר מהטפיל המציק, פשפש המיטה.

חברת הדברה מעולה להדברת פשפש המיטה

זיהוי את הבעיה- נציג חברת ההדברה יזהה את המזיק: כצעד ראשון למען טיפול מלא ושלם בבעיה. 

לזהות את המזיק - ללא עלות עבורך. המדבירים שלנו מאומנים בהדברה ומכירים את האזור המקומי שלך. שימו לב לתאריכים ולמיקומים המדויקים שבהם נמצאים מזיקים. זה יעזור לך לעקוב אחר ההתקדמות ולדעת טוב יותר לאן למקד את העבודה שלך. דווחו הכל למדביר. הוא ידע מה לעשות עם הנתונים והמידע.

מה עם הרהיטים? השולחנות? הספה? הכיסאות?

חפצים שלא ניתן לטפל בהדברה בהם יש להניח בשקית ניילון אטומה ולהשאיר אותם עד שנה על מנת להבטיח שחרקים חיים ופעילים מתים.

מה עם המצעים? כלי המיטה?

טיפול בחום:  ניתן להשתמש במייבש כביסה בחום גבוה. אתה יכול גם להשתמש בשקיות פלסטיק שחורות במכונית חמה וסגורה בשמש, אך ההצלחה תלויה באקלים שלך באזורך, ובעונת השנה בה חלה ההתשפטות של פשפשי המיטה ובגורמים אחרים. טיפול חום עשה זאת בעצמך עשויים שלא לעבוד. למקצוענים יש גישה לשיטות אינטנסיביות ומוכחות יותר שיכולות אפילו לטפל בבתים שלמים בחום. אתה יכול גם לרכוש תא חום נייד, שהוא בדרך כלל די יעיל. התייעץ עם המדביר האיכותי שלנו.

במידת הצורך, שכר איש מקצוע להדברת מזיקים או השתמש בחומרי הדברה מונעים בזהירות.

חפש בזהירות כל עדות לפשפשי מיטה כל כמה ימים לאחר שתשלים את תהליכי הניקוי והבקרה הראשוניים.  אם אתה רואה פשפשים, הניקוי הראשוני החמיץ כמה פשפשים או שהביצים בקעו. ייתכן שיהיה צורך בטיפול חוזר.

 המשך לבדוק אם יש פשפשים, לפחות כל 7 ימים, במידה ונשארו ביציות. ניתן להשתמש ביירוטים, מלכודות או שיטות ניטור אחרות. תמיד תשאר עם היד על הדופק. אנחנו מבטיחים שקט נפשי ואחריות על הטיפול אך חשוב לבדוק ולוודא שלא שחכנו להדביא אף אזור בבית בכלל ובחדר השינה בפרט. חברת הדברה מעולה תעשה עבודה מעולה ומלאה להדברת הפשפשים המציקים והמזיקים.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים