חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רכישת דירה בחולון – מה חשוב לדעת?

 

חולון מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, מעבר למיקומה המרכזי והאטרקטיבי, העיר נמצאת בשנים האחרונות בצמיחה – וזה נכון לגבי כל התחומים, חינוך, תרבות, חיי קהילה וכל תחום אחר

 

מאת שירי ברק, אתר: www.t.co.il

חולון מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, מעבר למיקומה המרכזי והאטרקטיבי, העיר נמצאת בשנים האחרונות בצמיחה – וזה נכון לגבי כל התחומים, חינוך, תרבות, חיי קהילה וכל תחום אחר. כך יוצא, שמדי שנה לא מעט משפחות וזוגות צעירים מוצאים את עצמם מתעניינים בנושא של רכישת דירה בחולון ונעזרים לצורך כך במומחים לתחום – מתווכים בחולון

ניתן לחלק את המתעניינים ברכישת דירה בחולון למספר קבוצות עיקריות:

  • אנשים אשר גרים בעיר או מכירים אותה מקרוב ומעוניינים לרכוש דירה בעיר, במטרה לגור בה.
  • אנשים אשר מגיעים מערים אחרות ואולי פחות מכירים את העיר, אך לאחר בירורים מקדימים, בוחרים לעבור ולחיות בה.
  • אנשים אשר מחפשים דירה להשקעה בחולון – בכל זאת, מדובר בעיר אשר ממוקמת דקות נסיעה בודדות מתל אביב, אך מחירי הנדל"ן שלה הינם יותר אטרקטיביים. 

בשורה התחתונה, לא משנה לאיזו קבוצה משתייכים, המטרה תהיה למצוא בסופו של דבר דירה, אשר תענה על מלוא הדרישות והדרך הקצרה ביותר לדירה המבוקשת עוברת דרך מתווכים בחולון. לאחר שתרכשו את הדירה או אפילו במהלך הרכישה כדאי להתייעץ עם אדריכל מומלץ שיוכל לייעץ בנושא שיפוץ הדירה והיכולות לכך עוד בטרם הרכישה.

דגשים חשובים בבחירת דירה בחולון
ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירת דירה לרכישה – בטרם פונים למתווך, מומלץ לנסות ולהבין בצורה מעמיקה את כל אותם הדרישות והצרכים:

  • תקציב – גובה התקציב אשר יוקצה לצורך רכישת הדירה, מהווה פרמטר בעל השפעה רבה על הבחירה. חשוב לתכנן את התקציב לאחר בירור מחירי נדל"ן בחולון – תוך התבססות על גודל הדירה, מצבה ועל השכונה בה היא ממוקמת. כמובן, שבתכנון התקציב יש לקחת בחשבון גם את נושא הלוואת המשכנתא (סכום ההלוואה ותקופת ההלוואה). 
  • גודל הדירה – כאשר מתייחסים לנושא של גודל הדירה, חשוב כמובן להתמקד גם באופן החלוקה לחדרים: 2 דירות יכולות להיות באותו הגודל רק שאחת תהיה דירת 3 חדרים ואחרת דירת 4 חדרים. 
  • מצב הדירה – האם הדרישה היא בדירה חדשה או דירה יד שניה – ובמקרה ומדובר בדירה יד שניה, האם הדירה חייבת להיות משופצת – יש אנשים אשר יעדיפו לשלם פחות על דירה שאיננה משופצת ולערוך את השיפוצים בעצמם.
  • מיקום – כידוע, העיר חולון מחולקת לשכונות ולאזורים כמו: נווה ארזים, קריית מיכה, קריית שרת, קריית בן גוריון, תל גיבורים, נאות רחל, שיכון וותיקים ושכונות נוספות..
    ההמלצה היא להבין אם יש העדפה לשכונה ספציפית (או שישנה העדפה למספר שכונות) או אפילו לרחוב מסוים. 
  • דרישות מיוחדות – בהליך חיפוש דירה לרכישה, רשימת הדרישות יכולה להיות ארוכה כאשר הדרישות יכולות להיות לגבי הקומה, לגבי מצב הבניין, לגבי מרפסת וכאמור, לגבי פרמטרים רבים נוספים. 

 

בחירת המתווך
כאמור, הדרך לרכישת דירה בחולון יכולה להיות קצרה ויעילה, במידה ומקפידים לבחור בצורה מושכלת ונבונה את המתווך. 

בהליך בחירת מתווכים, מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר: ניסיון, רישיון תיווך, היכרות עם העיר חולון וקשרים בעולם הנדל"ן בעיר ואם יש אפשרות לקבל המלצות על המתווך, גובה דמי התיווך,  דבר זה יוכל גם לסייע בהליך הבחירה. 

ההמלצה היא להיפגש עם המתווך לפני שיוצאים לדרך, להכין רשימת שאלות אשר התשובות עליהן יכולות לספק את התמונה המלאה לגבי הרמה המקצועית שלו ולגבי טיב השירות שלו ובהתבסס על כל הפרמטרים הללו לבצע בחירה מושכלת ונבונה באותו המתווך. 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים