חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

אפילו ההורים התרגשו

 

זו אומנם לא תחילת שנת הלימודים, אבל הכי קרוב לזה. אלפי תלמידי כיתות א’-ד’ חזרו היום לספסל הלימודים אחרי חודש וחצי בבית וההתרגשות הייתה בשיאה. בבית הספר רקפות הופתע צוות ההוראה לגלות בלונים צבעוניים ושלט שכתבו ההורים: ”התגעגענו מאוד, מודים לכם ואוהבים אתכם”. ראש העירייה, רז קינסטליך: ”ההתרגשות של הילדים מחממת את הלב”

 

פתיחת שנת הלימודים, טייק 2. אחרי חודש וחצי בביתם, חזרו אלפי ילדי כיתות א’-ד’ לבתי הספר כשהם עוטים מסכות ונכנסים לבית הספר בקפסולות. כזכור, עיריית ראשון לציון החליטה להרחיב את ימי הלימוד לילדי כיתות א’-ד.
כדי לעמוד במשימה, גייסה העירייה מאות אנשי הוראה מקיבוץ המחנכים העירוני, הנוער העובד והלומד, הנוער הלאומי ביתר, הצופים, מחנות העולים, תנועת תרבות ועוד.

כמו כן, העירייה הכשירה אולמות ספורט וחדרי עזר ואף הקימה מאהלים בחצרות בתי הספר. ראש העירייה, רז קינסטליך אמר כי אם המטרה היא להחזיר את ההורים לעבודה ולהניע את המשק, אז צריך לעשות את זה נכון.

ממדגם שערך מינהל החינוך בקרב בתי הספר עולה כי הנוכחות עומדת על למעלה מ-90%. בבית הספר רקפות למשל, הפתיעו ההורים את צוות ההוראה של בית הספר ותלו על שער הכניסה בלונים צבעוניים ושלט עליו נכתב: "צוות אהוב, התגעגענו מאוד וזה ניכר. את ילדנו מרחוק לימדתם ועל קשר קרוב שמרתם. לכם אנחנו מודים ואתכם אנחנו אוהבים..."

בבתי הספר פתחו את היום בהפגה רגשית ופעילות ספורט. בבית הספר אתרים התגייסו תלמידי כיתה ו’ בחינוך המיוחד לסייע לתלמידים הצעירים להתמצא במרחבי הקפסולות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ההתרגשות של הילדים מחממת את הלב. אנחנו עושים מאמצים רבים כדי שהחזרה לספסל הלימודים תהיה נעימה וקלה ככל הניתן. אנחנו נמשיך להיות עם אצבע על הדופק, חשוב מאוד להקפיד ולשמור על ההנחיות על מנת שנוכל לאפשר את הלימודים בצורה בטוחה לילדנו".

תלמידי כיתות ה’-ו’ ימשיכו ללמוד מרחוק, אולם בעירייה פנו למשרד החינוך במטרה לאשר לפחות יום לימודים אחד בשבוע, יום שישי שבו יתר השכבות לא לומדות. סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך הוסיפה כי "התגעגענו, שוב נפתחה שנת הלימודים בתקווה שזו הפעם האחרונה. מאחלת בריאות והצלחה לכולם. הנהלת עיריית ראשון לציון לא חוסכת במאמץ ומשאבים כדי לקיים את הלימודים תחת ההגבלות הקיימות".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים