חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות תל אביב והסביבה >>

בשעה טובה: נסלל נתיב תחב”צ חדש ברחוב יגאל אלון

 

הנתיב צפוי לשפר משמעותית את זמני הנסיעה של נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית, באחד מאזורי התעסוקה הגדולים בישראל

 

עיריית תל אביב-יפו ממשיכה לשפר את שירות התחבורה הציבורית בעיר כחלק ממדיניות ענפה של תעדוף תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים והולכי הרגל. היום (ד’) נפתח נתיב בלעדי לתחבורה הציבורית ברחוב יגאל אלון, נתיב אשר יקצר משמעותית את זמן הנסיעה לנוסעי התחבורה הציבורית וייצר אמינות בזמני הגעה.
הנת"צ החדש סומן לאורך יגאל אלון בין צומת השלום לבין צומת לה גווארדיה בשני הכיוונים. הנתיב סומן במקטעים בהם קיימים היום שלושה נתיבים של רכב פרטי ופועל בשעות 19:00-07:00. לאורך הנת"צ החדש הוצבו מצלמות אכיפה לשמירה על החוק.

פתיחת הנת"צ ביגאל אלון הינו מהלך עירוני רב משמעות שכן מדובר בציר מרכזי המשרת את אחד מאזורי התעסוקה הגדולים בישראל. על ציר זה עוברים עשרות אוטובוסים בשעת שיא, עירוניים ובין עירוניים ובעתיד, צפויים לעבור בו קווים נוספים. הנת"צ החדש ביגאל אלון מתחבר לנת"צ אשר נפתח בחודש ינואר ברחוב קפלן ומקצר בשגרה את זמן הנסיעה של האוטובוסים ב-20 דקות!

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "פתיחת נת"צ ביגאל אלון הכרחי עבור רבים מתושבי העיר והמגיעים אליה מבחוץ מאחר ומדובר בציר ראשי בעיר. זוהי אחת מהפעולות הרבות שאנו עושים לטובת שיפור התחבורה הציבורית ועידוד השימוש בה. אנחנו נחושים לפנות דרכים לטובת תחבורה ציבורית יעילה שתשפר את איכות החיים, תפחית בזמני העמידה בפקקים ותצמצם את זיהום האוויר."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים