חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מתגברים את ביה”ס החופש הגדול

 

עיריית פתח תקוה תתגבר את צוותי ביה”ס של החופש הגדול ותמנע בכך סגירת קבוצות קטנות. ראש העיר רמי גרינברג ”אנו עושים כל מאמץ על מנת שגם הקבוצות הקטנות בבתי הספר של החופש הגדול יפעלו”

 

במטרה לאפשר פתיחה של בתי הספר של החופש הגדול בכל המקומות בהם היה ביקוש, התקיימה היום (שלישי) פגישה בראשות ראש העיר רמי גרינברג וסגנו רון כץ ראש מינהל החינוך וכל הגורמים הרלוונטיים, במטרה למצוא פתרונות לכל הסוגיות שעלו.

ראש העיר גרינברג הינחה את מנהלי האגפים למצוא פתרון לכל כיתה ולכל גן בו היה מיעוט נרשמים ע"י תגבור הצוותים בכוח אדם עירוני, כל זאת במטרה לאפשר את קיום הפעילות ולהימנע מסגירת קבוצות. בכל קבוצה בה יהיה מספר נרשמים פחות מהקריטריון המצוין במשרד החינוך, העירייה תאפשר להורי הילדים להחליט באם הם מעוניינים באיחוד קבוצות. בכל גן בו יהיו מספיק נרשמים, לרבות במקרים של איחוד, העירייה תקצה משאבים וכוח אדם.

נכון להיום נרשמו לביה"ס של החופש הגדול כ-10,000 תלמידי א-ד ו- 8,000 ילדי גנים.

רמי גרינברג "בתי הספר של החופש הגדול ימשיכו לפעול כמתוכנן. מצאנו פתרונות לכל הסוגיות שעלו ונעשה מאמץ כביר על מנת להפעיל את ביה"ס של החופש הגדול בכל הגנים והכיתות בהם היה מיעוט נרשמים. העירייה תיגברה את הצוותים בכוח אדם עירוני במטרה למנוע סגירת קבוצות ואנו נעשה כל מאמץ כדי שבחופש הגדול תהיה לילדי העיר תעסוקה איכותית בשעות הבוקר ושההורים יוכלו לשוב לעבודתם".

ראש מינהל החינוך רון כץ "עשינו היום מאמץ מיוחד על מנת למצוא פתרון לגנים ולכיתות בהם היה מיעוט נרשמים והייתה סכנת סגירה לאותן קבוצות. על מנת לאפשר פעילות כמעט לכל הקבוצות שנרשמו הוספנו כוח אדם על חשבון הרשות והכל במטרה לאפשר פעילות רציפה ואיכותית לילדים".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים