חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תכשיט לאישה - הדרך ללב של אהובתכם

 

מאז ומתמיד תכשיטים היוו מתנה נפלאה וכל אישה נהנית לקבל תכשיטים משובחים המבוססים על חומרי גלם איכותיים, שיהפכו את הלוק שלה לבלתי נשכח

 

מאז ומתמיד תכשיטים היוו מתנה נפלאה וכל אישה נהנית לקבל תכשיטים משובחים המבוססים על חומרי גלם איכותיים, שיהפכו את הלוק שלה לבלתי נשכח.
לא חייבים לחכות למאורע מיוחד כמו יום האהבה, יום הולדת או יום נישואין ואפשר בהחלט לבחור סט נחשק או תכשיט מרהיב כדי לשמח ולכבוש את לבה של בחירת ליבכם.

מהם הטרנדים הבולטים בזירת התכשיטים לנשים? איך תדעו איזה תכשיט לבחור וכיצד תוכלו לשדרג את המחווה המפתיעה ולרגש את הגברת שמקבלת את המתנה?

לתקשר את הרגשות לאישה בשיא הסטייל
מחפשים תכשיט לאישה שיביע את האהבה הגדולה? הלב הוא כוכב העל של התכשיטים ש"מדברים" אהבה והוא מופיע במגוון ווריאציות מיוחדות בתליונים, צמידים, עגילים או טבעות. בין אם מדובר בשרשרת כסף של לב מרחף או בשרשרת עם לב פתוח, צמיד קונספט עם לב משובץ ועגילי חישוק בצורת לב או צמודים לאוזן. אפשר לבחור כמובן תכשיט עם אלמנט אחר שקרוב ללבה של אהובתכם בין אם מדובר בפרח, פרפר, אלמנטים נוספים מהטבע דוגמת עלים או דמות מסוימת וכל מוטיב אחר שירגש אותה. 

בסגנון שלה – כל שצריך זה לבחור
חשוב לבחור תכשיט שהיא אכן תענוד וכאן נכנס לתמונה הקשר בין הסגנון האישי שלה לסוג התכשיט. יש נשים שאוהבות יותר עגילים צמודים בעוד אחרות מעדיפות עגילי חישוק או עגילים תלויים גדולים, תליונים מאסיביים לעומת תליונים מעודנים. שאלו את עצמכם האם היא אוהבת עיצובים בעלי נוכחות הדומיננטיים למראה או להפך, תכשיטים עדינים ושקטים יותר.
בכל מקרה, היום העיצובים עולים על כל דמיון ואפשר למצוא תכשיטים לפי חלוקה של תכשיטים במראה אלגנטי על זמני, תכשיטים אקזוטיים ונוצצים במיוחד שמתאימים לאירועים וליציאות ערב, תכשיטים בסגנון וינטאג’. כמו כן, יש דגמים במראה חלק ואחיד בעוד אחרים בעלי טקסטורה מיוחדת.
תוכלו לייצר סט באמצעות מיקס אנד מאץ’ בין הפריטים או לשלב בצורה אקלקטית עגילים, צמיד או שרשרת בסגנונות שונים כך שהיא כבר תבחר את התכשיט המתאים עבורה לפי הבגד או החשק.
מבחינת סגנון אפשר להתייחס גם צורניות של התכשיט – עגול, מרובע, אפקטים מעניינים כמו למשל אפקט המדמה תחרה שהפך ללהיט במחוזות התכשיטים.
אופציה מעניינת היא לרכוש שרשרת בסיס עם מספר תליונים כך שניתן להחליף את התליון ולהמציא את מראה השרשרת מחדש או צמיד בסיס וצ’ארמס שניתן להוסיף לצמיד כדי להעניק לו כל פעם מחדש טוויסט יוצא דופן. 

סוד המתכת
בתכשיטים האיכות משמעותית מאוד וחשוב לבחור תכשיטים העשויים מחומרי גלם בעלי עמידות גבוהה, שילוו אותה לאורך זמן בין אם מדובר בזהב או בכסף סטרלינג ואבני חן. קיימים גם תכשיטים המשלבים בין כסף לזהב ואם בוחרים זהב יש לבדוק באיזה זהב מדובר – כמה קראט וכן האם זהו זהב לבן, צהוב או ורוד. מתכות יקרות מתאימות במיוחד לבעלות עור רגיש. תכשיטים ממתכות טובות מהווים השקעה לכל דבר כך שמדובר גם בשדרוג להופעה וגם במתנה עם ערך כספי. 

להפתיע ולרגש במחווה ייחודית לנשים
מחפשים להעניק לה את התכשיט בדרך מפתיעה וייחודית? כוונו את התכשיט לטיימינג מיוחד, הזמינו שליח עד פתח הבית או החביאו את האוצר החדש ותנו לה רמזים עד שתמצא אותו. אפשר להטמין את התכשיט החדש בקופסה קטנה בתוך קופסאות בגדלים שונים שהיא תפתח עד שהיא תגיע לקופסה הקטנה ביותר בה מוחבא התכשיט הנכסף.
אל תשכחו פתק החלפה למקרה שלא הצלחתם לקלוע לטעמה והיא תוכל לבחור לעצמה את העיצוב המועדף.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים