חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

ממחר - גם צהרוני גני הילדים יחזרו לפעילות

 

גני הילדים יחזרו לפעילות מחר בבוקר. בעיריית ראשון לציון הצליחו, במאמץ רב ועל רקע מחסור חמור בכוח אדם, להשלים גם את היערכות הפעלת הצהרונים החל ממחר.

 

 בנוסף, גם חברת הקייטרינג תספק ממחר ארוחות לצהרונים. הצהרונים של החטיבות הצעירות וכיתות א’ ו-ב’ יצטרפו בהמשך השבוע. הודעה על כך תצא מחר.
בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך, הלימודים מותנים בחתימת ההורים על הצהרת בריאות. כמו כן, הלימודים יתקיימו בקבוצות (קפסולות) תחת הנחיות משרדי הממשלה. נכון לשעה זו, לא יתקיימו צהרונים לילדי החינוך המיוחד, שחזרו לגנים לפני כשבועיים וזאת בשל ההנחיה לא לאפשר שינוי בקפסולות במהלך יום הלימודים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עמלנו רבות במהלך סוף השבוע ואני מבקש להודות למינהל החינוך ולחברה העירונית. מאמצים אלו נועדו כדי לסייע לכם, ההורים והילדים, לחזור לשגרה, בבטחה ובהדרגה. אני מודע לחשש של חלק מההורים וזה מובן לחלוטין. המערכת תאפשר לכם להשתלב כשתרגישו מוכנים. באותה נשימה, אני רוצה להרגיע אתכם ולהבטיח לכם שאנחנו מקפידים על כל ההנחיות, לרבות ניקיון הגן והמיגון הנדרש שחולק לצוותי הגן. מאחל לכולנו שבוע שקט, עם בשורות טובות והתאקלמות נעימה.

יש לציין כי עיריית ראשון לציון נערכה בשבועות האחרונים לקראת החזרה לשגרה במערכת החינוך והתמודדה עם אתגרים לא פשוטים, בעיקר על רקע מחסור חמור בכוח אדם. המדיניות שהוביל ראש העירייה הייתה לאפשר, מהרגע הראשון שבו ניתן, את החזרה לשגרה בבתי הספר ובגני הילדים מתוך הבנה שהיא הכרחית להנעת המשק ולהורים עובדים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים