חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שר החינוך בא לבתי הספר בעיר

 

 מטרת הסיור הייתה לבקר ולראות בשטח את התמודדות בתי הספר בצל משבר הקורונה. כידוע, ישנה חזרה מדורגת ללימודים כאשר הראשונים לחזור בתחילת השבוע היו כיתות א’-ג’ בבתי הספר ואליהם הצטרפו ביומיים האחרונים, גני החינוך המיוחד, כיתות החינוך המיוחד ותלמידי יא’-יב’ אשר לומדים לבגרויות.

 

ביום שלישי 5.5, הגיעו שר החינוך רפי פרץ יחד עם מנהל מחוז ירושלים, מאיר שמעוני והמפקחת המחוזית, רות לסרי לביקור מיוחד בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך מויש לוי וראש מנהל חינוך, בתיה שוכן-אורבוך. מטרת הסיור הייתה לבקר ולראות בשטח את התמודדות בתי הספר בצל משבר הקורונה. כידוע, ישנה חזרה מדורגת ללימודים כאשר הראשונים לחזור בתחילת השבוע היו כיתות א’-ג’ בבתי הספר ואליהם הצטרפו ביומיים האחרונים, גני החינוך המיוחד, כיתות החינוך המיוחד ותלמידי יא’-יב’ אשר לומדים לבגרויות.

הביקור נפתח בבית הספר היסודי "האלה" שם סיירו בכיתות הלימוד ובכיתת החינוך המיוחד. לאחר מכן, הוצגה בפני הנוכחים מערכת החינוך היסודי ונתוני ההגעה לבתי הספר מאז פתיחתם המדורגת העומדים היום 5.5, על 74% מסך תלמידי כיתות א’-ג’ בעיר. בנוסף, התקיימה שיחה על הצרכים של בתי הספר בעידן הקורונה.

הביקור המשיך בבית הספר עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין, שם כאמור, התחדשו הבוקר לימודי ההכנה לבגרויות עבור תלמידי כיתות יא’-יב’. השר פרץ שוחח עם התלמידים והמורים על המצב והלמידה בתקופה זו, ואף הצטרף עם ראש העיר לשיעור מתוקשב.

שר החינוך, רפי פרץ: "הביקור היום בבתי הספר במודיעין מכבים רעות יחד עם ראש העיר, חיים ביבס היה ביקור מצוין. ראיתי מערכת חינוך מתפקדת בצורה מרשימה, ההקפדה על הכללים ניכרת בכל מקום והמורים מסורים לתלמידיהם, כמו שמצופה ממורים בישראל. מראשית המשבר, העיר נרתמה למאבק הלאומי גם בהיבט החינוכי. החזרה לשגרה מתנהלת בצורה טובה והיה נפלא לראות את התלמידים שוב מחייכים. השאיפה של מערכת החינוך היא חזרה בכל הכוח אל ספסלי הלימודים אבל בזהירות, לשגרה יעילה וטובה עבור כלל התלמידים".

ראש העיר, חיים ביבס: "הבוקר התארח אצלנו בעיר שר החינוך, רפי פרץ, שבא לראות וללמוד מקרוב על חזרתם המדורגת של הילדים שלנו למערכת החינוך. תוך שמירה על כל הכללים, שוחחנו עם תלמידי וצוותי בתי הספר עירוני ב’ והאלה. שמענו מהתלמידים על הגעגוע שלהם לבית הספר ועל השמחה שלהם לחזור ללמידה והתרשמנו מהמנהלות ומצוותי ההוראה על היצירתיות בהכנת המערכת לפתיחת שנת הלימודים מחדש. אין לי ספק, שכאשר ילדי הגנים יצטרפו ללימודים ביום ראשון, יוכלו גם הם ליהנות מהשיבה לגן ולגננות האוהבות".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים