חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מוסדות החינוך המיוחד חזרו היום 21.4 ללמידה מדורגת

 

בעקבות הוראת משרד החינוך לחזרה מדורגת של תלמידי החינוך המיוחד במתווה של עד 3 מפגשים בני שעתיים עד שלוש בשבוע, לכל 3 תלמידים ושני אנשי צוות, הוזמנו היום שליש מתלמידי בתי הספר והגנים של החינוך המיוחד. מחר יוזמן שליש נוסף ועד תחילת השבוע יוזמנו כלל התלמידים. היום הייתה היענות יפה של התלמידים, הן בגנים והן בבתי הספר.

 

מחר, יום רביעי יפתחו גם 34 מוקדי רשות בבתי הספר הרגילים ובגני הילדים לתלמידי כיתות מיוחד ותלמידים דיפרנציאליים (תלמידי שילוב), אשר גם הם יוזמנו עד 3 ימים וילמדו כשעתיים - שלוש, בקבוצות של עד 3 תלמידים עם שני אנשי צוות.

ראש העיר רמי גרינברג היה שבע רצון מאופן התנהלות הדברים וציין "היום חזר החינוך המיוחד ללמידה מדורגת, בקבוצות קטנות, תוך הקפדה על כללי משרד בריאות ומשרד החינוך. זהו אתגר גדול עבור כל אנשי הצוות והתלמידים אבל זוהי ראשיתה של חזרה מסוימת לשגרה וכל הצדדים מברכים על כך. שיתוף הפעולה והנכונות של כולם מעוררים הערכה ואני מאחל לכולנו שנחזור במהרה לשגרה מבורכת".

ראש מינהל החינוך ומ"מ רה"ע רון כץ אמר כי שמע חוות דעת טובות מבתי הספר, ומנהלות סיפרו כי אלו שהגיעו שמחו מאד לחזור, "יש מוטיבציה גבוה ורצון טוב בקרב הצוותים והתלמידים לקיים שגרת לימודים על אף האתגר העצום"

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים