חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

”אנחנו עם אחד ויחד נעבור גם את זה”

 

אתם בבידוד או אתם מכירים מישהו שכן? מינהל קהילה ומינהל שילוב חברתי שילבו ידיים כדי להגיע לכל מבודד שזקוק לסיוע. כל שנדרש הוא להיכנס ללינק הבא, לרשום את פרטיכם ואת הסיוע הנדרש.

 

מינהל קהילה ומינהל לשילוב חברתי בעירייה איחדו כוחות כדי לתת מענה שוטף לתושבי העיר הנדרשים לשהות בבידוד * סיוע בקניית ושינוע תרופות, מענה אישי להורים איך מתמודדים עם פחדים ואפילו ספרים דיגיטליים להעביר את הזמן * וגם המבודדים עצמם יכולים להתנדב בקיום שיחות טלפוניות יזומות לקשישים עריריים להפגת הבדידות * ראש העירייה, רז קינסטליך: "לדעתי זו ההגדרה של ערבות הדדית"

אתם בבידוד או אתם מכירים מישהו שכן? מינהל קהילה ומינהל שילוב חברתי שילבו ידיים כדי להגיע לכל מבודד שזקוק לסיוע. כל שנדרש הוא להיכנס ללינק הבא, לרשום את פרטיכם ואת הסיוע הנדרש.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd9vb37GAoMlugLPBmUcuvXPCSz4bWiakmqvEL5IC3qylYXgw/viewform
בין השירותים הניתנים: סיוע בקניית ושינוע תרופות הביתה, קבלת אוכל מבושל בסופי שבוע, מענה אישי להורים במתן הסבר איך מתמודדים עם פחדים, שינויים בהתנהגות במציאות משתנה בהנחיית מנחות מבית הספר להורות של עיריית ראשון לציון, גישה למאגר ספרים אלקטרונים וספרי שמע, תמיכה רבנית ועוד.
עם ישראל נמדד בשעות הקשות והוא כנראה אף פעם לא מאכזב. מאז פרסום ההודעה אתמול הקוראת לתושבים להצטרף למערך ההתנדבות שמקימה המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה במינהל לשילוב חברתי, כדי לסייע לתושבים מבוגרים, התקבלו עשרות פניות. בני הגיל השלישי נמצאים, על פי כל הנתונים, בקבוצת הסיכון מפני נגיף הקורונה. לאור זאת, פרסם משרד הבריאות המלצה לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, ולאנשים עם מערכת חיסון חלשה, לצמצם מגעים ככל הניתן תוך שמירה על שגרת החיים. משמעות הדבר שרבים מהם יחששו לצאת לקניות, סידורים, בדיקות ועוד.
תושבים המעוניינים להתנדב- היכנסו ללינק ומלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור עמכם קשר.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxt9ogVnTWcIqLtDMEtbY9UkQLqUsx8bxSF8TXRyBL407n7g/viewform?vc=0&c=0&w=1
ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנחנו עם אחד ויחד נעבור גם את זה. עיריית ראשון לציון תמשיך לתת את התמיכה והמענה לתושביה ואני מעודד מאוד ממתנדבים רבים שמתגייסים לתת כתף, במיוחד עבור תושביה הוותיקים".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים