חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הנפקת כרטיס הטבות והנחות לתושבי העיר- לעלות ביום ראשון

 

המשנה לראש העיר, ד”ר אפי משה בעצה אחת עם ראש העירייה,  רז קינטסליך, הגיש הצעה לסדר להנהלת העירייה, להנפקת כרטיס תושב לתושבי העיר. הכרטיס יקנה הטבות בשורה של שירותים עירוניים לצד הנחות בבתי עסק רבים ברחבי העיר. שמו של הכרטיס, כך מציע אפי משה יקרא: ”גם אני ראשוני” ויונפק לתושבים ללא עלות.

 

ד"ר אפי משה, המשנה לראש העיר, פועל להנפקת כרטיס הטבות והנחות לתושבי העיר

המשנה לראש העיר, ד"ר אפי משה בעצה אחת עם ראש העירייה,  רז קינטסליך, הגיש הצעה לסדר להנהלת העירייה, להנפקת כרטיס תושב לתושבי העיר. הכרטיס יקנה הטבות בשורה של שירותים עירוניים לצד הנחות בבתי עסק רבים ברחבי העיר. שמו של הכרטיס, כך מציע אפי משה יקרא: "גם אני ראשוני" ויונפק לתושבים ללא עלות.

בברכת ראש העיר, מקיים המשנה שלו, ד"ר אפי משה, דיונים מתקדמים עם מס’ חברות המתכוונות להתמודד במכרז להפקת הכרטיס והנפקתו. ע"פ הצעתו של  ד"ר משה, כרטיס התושב יקנה לכל תושבי העיר, אשר מחזיקים בו מגוון הנחות והטבות במוסדות ובשירותים כגון : בהיכל התרבות העירוני, בספרייה העירונית, בקאנטרי עירוני, בחוגים ומרכזים קהילתיים, בחוגי ספורט, בחניוני העירייה ועוד.

בנוסף, יקנה כרטיס התושב למחזיק בו הנחות והטבות בבתי עסק בעיר במגוון של תחומים, לרבות  קניות בשלל חנויות, כניסה למתחמי פנאי ובילוי, שירותים ע"י בעלי מקצוע, בתי קפה, מסעדות, ועוד.

יצוין, כי כבר עתה מצויים בידיו של אפי משה, רשימה ארוכה של בתי עסק אשר כבר נתנו את הסכמתם העקרונית למתן אחוזי הנחה ו/או הטבות למחזיקי כרטיס תושב.

עוד מוסיף משה ואומר כי "הנפקתו של כרטיס תושב וחלוקתו לתושבי ראשון לציון, ישיג, מספר מטרות חשובות ובניהן: מתן יחס מיוחד ושירות טוב יותר לתושבי העיר, הידוק הקשר בין התושב לעירו, עידוד התושב להעדיף בתי עסק מקומיים על פני בתי עסק מחוץ לעיר ובנוסף, ביסוס וחיזוק מעמדם הכלכלי של עסקים המצויים בתוככי העיר.

כרטיס התושב המוצע זו הפעם הראשונה בראשון לציון, קיים מזה מספר שנים בערים רבות בישראל, כגון: תל אביב, ירושלים, פתח תקווה, חולון, בת-ים, אשדוד, באר שבע, אילת, נתניה, קיסריה, נס ציונה ועוד.

עם חלוקתו של כרטיס התושב, מוסיף משה, תקים העירייה אתר אינטרנט בו יופיע מידע על כל ההטבות שמקנה הכרטיס בשירותים העירוניים וכן מידע על בתי העסק בעיר המקנים הנחות, ההטבות ומבצעים למחזיקים בו.

לפי הצעתו של אפי משה כרטיס התושב יונפק ככרטיס פשוט (ולא ככרטיס אשראי), אשר עם הצגתו בצירוף תעודת זהות יינתנו ההנחות וההטבות . הכרטיס אשר יחולק חינם לכל בית אב בראשון לציון, ישלח בצירוף רשימת בתי העסק בעיר המכירים בו לרבות פרטים על הטבות ו/או הנחות אשר יינתנו ע"י כל בית עסק.

לסיום מבקש ד"ר משה להודות לראש העירייה שרואה איתו, עין בעין, את טובתם ורווחתם של תושבי העיר מעל לכל.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים