חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מגבירים אכיפה בשכונת אבני חן

 

אגף שפ”ע קיים בחודש וחצי האחרון מבצע אכיפה נרחב בשכונת אבני חן. במהלך ימי האכיפה נרשמו כ-65 קנסות בתחום ”איכות הסביבה” בשכונת אבני חן, על ידי הפיקוח העירוני באגף שפ”ע בעירייה. פעילות זו הינה חלק מתכנית אכיפה עירונית מוגברת, המתמקדת באתרים שונים בעיר, על פי ריבוי פניות תושבים למוקד העירוני באזורים ספציפיים, וסיורים בשטח של הגורמים המקצועיים מהעירייה.

 

מגבירים אכיפה בשכונת אבני חן

אגף שפ"ע קיים בחודש וחצי האחרון מבצע אכיפה נרחב בשכונת אבני חן. במהלך ימי האכיפה נרשמו כ-65 קנסות בתחום "איכות הסביבה" בשכונת אבני חן, על ידי הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה. פעילות זו הינה חלק מתכנית אכיפה עירונית מוגברת, המתמקדת באתרים שונים בעיר, על פי ריבוי פניות תושבים למוקד העירוני באזורים ספציפיים, וסיורים בשטח של הגורמים המקצועיים מהעירייה.

ההחלטה על מבצע האכיפה המוגבר למיגור המפגעים בשכונת אבני חן, התמקדה, כאמור, בקנסות מתחום "איכות הסביבה", כלומר קנסות בגין הוצאת גזם וקרטונים שלא בימי ההוצאה או על פי ההנחיות וכן, עבירות של פסולת בניין ואשפה שהושלכה למרחב הציבורי. גודל הקנסות נע בין 320 שקלים לבין 730 שקלים, תלוי בסוג העבירה.

באגף שפ"ע מזכירים כי יש להוציא את הגזם והקרטונים, רק בימים המותרים על פי החלוקה לשכונות כאשר המועדים המפורטים מפורסמים באתר העירייה ובהתאם לתנאים. כך למשל, אריזות קרטון יש לקפל, לשטח, לאגד ולהניח ביחד עם ערימות הגזם, בימים ובתנאים הקבועים לכך, גזם צמחים חובה להניח באופן מסודר במפרצי חנייה ולמנוע הפרעה למעבר הולכי רגל או הפרעה לנתיב נסיעה. כמו כן, חל איסור חמור על הנחת חומרי בנייה או פסולת בנייה בשטח הציבורי.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים