חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע כדאי להוציא ביטוח נסיעות לחו”ל

 

אחד החידושים היותר חשובים בעשורים האחרונים בתחום הביטוח, הינו ביטוח הנסיעות לחו”ל. מדובר בפוליסה המבטחת אדם הנוסע לחו”ל מפני מגוון רחב של בעיות שעלולות להתעורר הן בדרך ליעד או בחזרה ממנו לישראל והן במהלך השהייה בחו”ל

 

אחד החידושים היותר חשובים בעשורים האחרונים בתחום הביטוח, הינו ביטוח הנסיעות לחו"ל. מדובר בפוליסה המבטחת אדם הנוסע לחו"ל מפני מגוון רחב של בעיות שעלולות להתעורר הן בדרך ליעד או בחזרה ממנו לישראל והן במהלך השהייה בחו"ל. אף שנדמה כאילו ביטוחי נסיעות לחו"ל התקיימו מאז ומעולם, האמת היא שמדובר בתקופה קצרה יחסית. נכון להיום ניתן למצוא פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של חברות ביטוח וחברות אשראי, המעניקות אותן כחלק מהשירות ללקוח. ואולם פוליסה אחת בולטת במיוחד באיכות שלה – פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד. מהו בעצם ביטוח נסיעות לחו"ל? האם יש חובה לרכוש פוליסת ביטוח כזאת? מדוע חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל? להלן התשובות.

ביטוח נסיעות לחו"ל והמשמעות שלו

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא פוליסת ביטוח שכל מי שנוסע לחו"ל רוכש אותה, כחלק מהאמצעים שאמורים לסייע לו להתמודד עם תקלות בלתי צפויות במהלך הנסיעה לחו"ל והשהייה שם.עם התקלות היותר נפוצות ניתן למנות אבדל כבודה, בשלמותה או חלק ממנה, וכן טיפול בבעיות רפואיות ואחרות של המבוטח, תוך כדי השהייה בחו"ל. מי שנוסע לחו"ל לתקופה ארוכה, יכול לרכוש פוליסה שתתאים במיוחד לצרכים שלו. כמו כן, צעירים הנוסעים לטיול שאחרי הצבא, יכולים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שתיתן מענה לכל הצרכים שלהם. זאת, בהתאם ליעד הנסיעה ולרמת הסיכון הכרוכה בה. המשמעות של ביטוח נסיעות פספורטכארד לחו"ל ובכלל והחשיבות שלו, נובעות מעצם הפחתת התלות של התייר ברשויות בחו"ל ופתיחת האופציה לקבלת טיפול ושירותים מתאימים, גם במקומות רחוקים ומנותקים.

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחול

רבים אינם מודעים לכך, אבל האמת היא שאין חובה חוקית לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. עם זאת, רכישת פוליסה כזרת, ועל אחת כמה וכמה רכישת פוליסה של פספורטכארד, היא הדבר הנכון במקום הנכון. תמורת פרמיה צנועה יחסית, מבטיח המבוטח לעצמו ולבני המשפחה שלו שקט נפשי לאורך כל תקופת השהייה בחו"ל. זאת ועוד – פוליסת הביטוח של פספורטכארד מעניקה לו יתרון חשוב, שהוא אפשרות לקהלת כסף מזומן במקרה הצורך, לתשלום עבור טיפולים רפואיים או רכישה של פריטים חלופיים במקרה של אבדן מזוודות בדרך לחו"ל או תוך כדי השהייה שם. העדר ביטוח חושף את התייר להוצאות כבדות שהוא לא יוכל לעמוד בהם, או לחילופין יחייב אותו לחזור לארץ ולוותר על המשך הטיול או השהייה בחו"ל. ביטוח נביעות לחו"ל הוא חשוב וחיוני, וביטוח של פספורטכארד עולה על כל שאר הביטוחים הקיימים כיום בשוק. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים