חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

לעובדי העירייה הנרשמים כאן: 40% הנחה בחדרי הבריחה בקניון

 

רק לנרשמים כאן!! אתם עובדי עיריית מודיעין וחוגגים יום הולדת במשפחה או רוצים מפגש גיבוש עובדים או סתם יום כיף עם הבנזוג ופספסתם את המייל ששלח לכם הוועד?  אז כדאי שתדעו: מגיעה לכם הנחת ענק (עד  40%) במתחם חדרי הבריחה שבקניון. כל מה שאתם צריכים זה או למצוא את המייל (מה 17.12) או לשלוח הודעה דרך הקישור המצ”ב: שם מלא, שם המחלקה בעירייה, מס’ עובד ושם הממונה. המבצע בשתוף וועד עובדי העיריה. 

 

להזמנות  https://mcity.co.il/landing_pages/199 

   

לפני כשבוע הוסכם עם וועד עובדי העיריה על מחירון יחודי לעובדי העיריה, עבור כניסה לחדרי הבריחה המרתקים והחדישים שלא ניראו עד כה בארץ והנממצאים בקניון מודיעין.

בשבוע שעבר ביום ג’ 17.12 נשלח מייל לכלל העובדים, אך ברור שלא הכל יכלו לראותו: יש כאלה ששוהים בחופשהם, חולים, או סתם פספסו את המייל. לאלה ולאלה שהתקשרו בטעות למוקד והתבקשו לשלם את המחיר המלא!!! הנה עבורכם הזדמנות נוספת לנצל ב 2 ידיים את ההזדמנות, לחגוג לילדים יום הולדת קבוצתי, יום גיבוש משפחתי או סתם שעה של כיף עם הבן/בת זוג.

אז שוב...  מגיעה לכם הנחת ענק (עד 40% ) במתחם חדרי הבריחה שבקניון. כל מה שאתם צריכים זה או למצוא את המייל או לשלוח הודעה דרך הקישור המצ"ב: שם מלא, שם המחלקה בעירייה, מס’ עובד ושם הממונה. המבצע בשתוף וועד עובדי העיריה.  

עם קבלת ההודעה, ניצור עימכם קשר כמעט מיידית

אזהרה! ההנחה רק ליוצרים קשר דרך המייל שהתקבל במשרדכם או דרך הקישור הבא: 

https://mcity.co.il/landing_pages/199   

 

המהלכים הלבנים (מגיל 10)

  

בי"ס לקוסמים (מגיל 6)

 

מלחמות בחלל  (מגיל 6) 

 

אי היורה (מגיל 6) 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים