חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

*”חוטים מקשרים”

 

בית ספר חוט השני הצטרף ליוזמה חינוכית חברתית מבורכת של המחלקה לביטחון קהילתי בשיתוף מנהל החינוך -המחלקה לבה”ס יסודיים בעיריית מודיעין*.

 

היוזמה "חוטים מקשרים", הינה סדנת משחק המיועדת לבנות כיתה ה’-ו’ והורים, שמטרתה חיזוק הקשר בין הורה לילדו, כל זאת באמצעות כלים מעולם התיאטרון המבליטים את החוזקות של כול אחת מהבנות. 

הסדנה מועברת ע"י אשת מקצוע מעולם התיאטרון, דבי ג’ובאני אלאלוף, המעניקה מניסיונה הרב ומזמנת לתלמידות והוריהם מפגש מרגש, מהנה וייחודי ומלווה ע"י אור עלימה- רכזת פרוייקטים במחלקה לביטחון קהילתי ,בנוסף לסדנא הם עתידים לעשות פרוייקט התנדבותי קהילתי.
סדנת התיאטרון הינה סדנא המיועדת להורים ובנותיהם ביחד. סדנה בה מבלים הורים ובנותיהם זמן איכות שמעצים את הקשר ביניהם. מעבר להנאה והשחרור שחווים המשתתפים בסדנאת התיאטרון, יש באפשרותם לשחק בפתיחות גם סיטואציות וקונפליקטים מהחיים ובסדנה בה משולבים הורים ובנות לעובדה זו יש חשיבות משמעותית להעצמת הקשר ביניהם. ובסוף הפרוייקט עתידה להעלות הצגה משותפת להורים ולבנות. השילוב בין ההורים והילדים מוצלח ביותר, אין מבוכה כלל והאווירה מהנה, משעשעת ויצירתית כל-כך. 
אילן יאיר בן-סעדון – סגן ראש העיר: כחלק מהיעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו במערכת הביטחון הקהילתי היה ליצר מפגשים משמעותיים וחווייתיים בין הורים לילדיהם. 
פרויקט מוצלח שכבר פועל וזוכה להצלחה רבה הוא אבות ובנות בכדורגל מיצר מפגש משמעותי בין אב לבנו באמצעות פעילות ספורטיבית קבוצתית.
"חוטים מקשרים" מייצר חיבור משמעותי וחוויתי בין האימהות לבנותיהן בעזרת תאטרון יש בכך ליצר חוסן ולמניעת התנהגויות סיכון ובעיקר גורם ליצר תקשורת פתיחה יותר בין הבת לאמא. 
נמשיך לפעול ולייצר פרויקטים ותוכניות שיש עימם לחזק את הקהילה כאן בעירנו מודיעין. 
מיטל אשור – מנהלת הרשות העירונית לביטחון קהילתי: פרוייקט "חוטים מקשרים" הינו מיזם אשר מחבר בין הורה וילד ומטפח ביניהם את הקשר הבין אישי ומפתח לילד עצמו את המיומנות החברתית המהווים בגילאים אלו משמעות רבה. סדנא זו מתאפשרת בזכות שיתופי פעולה טובים עם מנהל החינוך והנהלת בה"ס ובכך מאפשרים לנו לבצע פרוייקטים נוספים בעיר מאין אלו שהוכיחו את עצמם כמוצלחים ביותר .
אילנה רחמילביץ מנהלת ביה"ס: סדנת המשחק מאפשרת לשותפים, תלמידים והורים כאחד, להתנסות בסיטואציות מחיי היום יום ולבחון אותן בפרספקטיבות שונות. הפעילות מזמנת אפקט יצירתי, מחשבתי ורגשי המעניקה כלים מעולם התיאטרון להתמודדות במצבים חברתיים ומשפרת את הביטחון העצמי בעיקר בקרב ילדים ובני נוער. 
דבי גובאני אללאלוןף :בהחלט מודה על הזכות להעביר את הסדנה הזו, מודה למנהלת וצוות ביה"ס על הסיוע והתמיכה וכמובן לצוות המנצח של הרשות לביטחון קהילתי שאמון על המיזם המבורך הזה. לא נותר לי אלא לקוות שבתי-ספר נוספים בעיר יזכו גם הם לסדנה זו". 
דורית קוטלר, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי: מברכת על שיתוף הפעולה עם הרשות העירונית לביטחון קהילתי. בזכות שיתוף הפעולה הפורה, החשיבה ותכנון תוך הסתכלות מערכתית זוכים בתי הספר בעיר בתוכניות ייחודיות המביאות לתלמידים ולהורים הזדמנות למפגש משותף בו יש אפשרות לבחון מצבים שונים לקבל כלים להתמודדות עם סיטואציות מחיי היום יום תוך הידוק קשרים ,בניית בטחון עצמי והעצמה אישית לכל המשתתפים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים