חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קייטרינג חלבי

 

מתכננים אירוע רב משתתפים ורוצים לקלוע לטעם של כל האורחים? ברוכים הבאים לקייטרינג ”בראשית”, קייטרינג חלבי כשר למהדרין שיביא את כל הטרדות שלכם בנוגע לאירוע המיוחל לסופן!

 

מתכננים אירוע רב משתתפים ורוצים לקלוע לטעם של כל האורחים? ברוכים הבאים לקייטרינג "בראשית", קייטרינג חלבי כשר למהדרין שיביא את כל הטרדות שלכם בנוגע לאירוע המיוחל לסופן!

מה כולל קייטרינג חלבי?

מגוון קישים ופשטידות: מתי בפעם האחרונה השתתפתם באירוע בו הגישו קישים ופשטידות? נכון שהיה לכם טעים? אנחנו בטוחים. בקייטרינג חלבי "בראשית" תוכלו למצוא מבחר אינסופי של פשטידות וקישים; רגילים, בינוניים ומיני ביס במגוון טעמים.

 מגשי גבינות, דגים וסושי- אין על הנישנושים הקטנים האלה שתמיד מצליחים לסגור פינה מבלי להעמיס יותר מדי על הבטן; מבחר דגים מעושנים או אפויים בציפוי קריספי, שלל גבינות קשות ועשירות ומגש בלינצ’ס במילוי מפנק שיגרום לכולם לחזור לקחת עוד ביס.

 סלטים מגשי ענק של ירקות ופירות - קייטרינג חלבי "בראשית" מתייחס לכולם, הן לקהל ששומר על הגיזרה או רגיש לחלב, והן לקהל שרוצה להתרענן מביס לביס. מגשים ענקיים של ירקות ומבחר של סלטים מפנקים ולקינוח- פירות העונה, טריים, מתוקים בדקורציה מהממת.

  מגשי מיני מאפים-מתי בפעם האחרונה השתתפתם באירוע בו הגישו מיני מאפים? את האמת, נכון שכולם הסתערו עליהם? יופי, כי בקייטרינג חלבי "בראשית" תוכלו למצוא מגוון מגשי מיני מאפים: מיני פיציות, מיני פוקצ׳ות, כריכי קוראסון במילוי, חטיפי קיש עם גבינות ורויאל במבחר טעמים, הרשימה עוד ארוכה והאמת שנהיינו קצת רעבים...

 מגשי קוקטייל ופינגר פוד- כשמם כן הם-מאכלים שבגודלם הקטן מתאימים לאחיזת אצבעות ובאים ממש נחמד לצד איזה קוקטייל נחמד או כוס יין. מגש מפנק של חטיפים קלילים כמו מגשי ברוסקטות, קאנאפס, כדורי גבינה על שיפוד ועוד.

 פסטות ולזניות- אם בפחמימות עסקינן, בינינו? אין על פסטות ולזניות. שילוב של רוטב עגבניות, גבינות משגעות ובצק בעשייה ביתית יעלו על כל הציפיות של הנוכחים באירוע, והכי חשוב, יסגרו פינה לכל מי שבא על בטן ריקה. אגב, אתם יודעים שאם האירוע חל בבוקר יש גם אופציה ללחמים טריים לצד שקשוקה טרייה? (אפשר גם בערב, לא שופטים).

 מגוון מתוקים בטעמים וצבעים שונים-אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה. לא ככה? אצלנו בקייטרינג "בראשית" ובכלל, בכל אירוע שמכבד את עצמו- קינוחים הם מאסט! אחרי כל ארוחה טובה, תהיו בטוחים שהאורחים שלכם מצפים למגש קינוחים עשיר ומפתיע. אצלנו תוכלו לקבל בדיוק מה שציפיתם לו ואפילו יותר. החל ממגשי פירות ענקיים למי שכבר שבע וכלה בקינוחים מתוקים ומיוחדים, והמחירים? מפתיעים כמעט כמו הטעם.

 אז כמו שאתם שמים לב, להבדיל מאירועים, לאוכל החלבי יש התחלה אבל לגמרי אין סוף. אנחנו בקייטרינג "בראשית" נדאג שלאירוע שלכם תהיה התחלה נהדרת, אמצע משגע ואיך לא- את הסוף הכי טוב שיכול להיות שישאיר לכולם טעם של עוד

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים