חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

פותחים שנה בחינוך הבלתי פורמלי בחולון

 

התקציב שמושקע בחינוך הבלתי פורמלי עומד על 87,336,000 ₪, מתוכו משקיעה עיריית חולון 83,397,000 ₪

 

 נפתחה שנת הפעילות של החינוך הבלתי פורמלי הבוקר  נערך כנס פתיחת השנה של החינוך הבלתי פורמלי הראשון מסוגו בעיר. בכנס, שנערך במעמד ראש העיר מוטי ששון, השתתפו כלל עובדי הנוער בעיר בכל התחומים, לרבות: תנועות וארגוני נוער, צוות מרכז ההדרכה העירוני לנוער, רכזי מעורבות חברתית, רכזי מניעה (מניעת מצבי סיכון), מובילי קבוצות מנהיגות לנוער ומועצות תלמידים, צוותי מרכזי הנוער לרבות מנהלות המרחבים, חיילי פרק משימה, רכזי חצ"ב, חברי שנת השירות וחברי המכינה הקדם צבאית. כמו כן, הגיעו השותפים לחינוך הבלתי פורמלי מכלל התחומים בעיר, בדגש על מטה מינהל החינוך ותחום הנוער ברשת קהילה ופנאי.

באירוע החגיגי השתתפו גם מנכ"ל העירייה, יוסי סילמן, ראש מינהל החינוך, אריאלה קידר, מנהל מחלקת הנוער, קובי עזרן וחברי המטה במינהל החינוך העירוני.
הבוקר נפתח בחשיפת חזון מחלקת הנוער, שגובש על ידי הצוות המוביל של תחום הנוער ברשת קהילה ופנאי ומחלקת הנוער, אשר כולל את כל תחומי החינוך הבלתי פורמלי בעיר.

 ראש העיר ברך את הנוכחים על היוזמה והביע את תקוותו שהכנס יהפוך למסורת; "מדי שנה אנחנו מציינים בימים האחרונים של החופש הגדול את פתיחת השנה בחינוך הפורמלי ובהחלט יש מקום לציין גם את פתיחת שנת הפעילות בחינוך הבלתי פורמלי, שכן בחולון ישנה עשייה ענפה ומגוונת בתחום", אמר ששון.

 מחלקת הנוער ממשיכה את עשייתה הענפה בתחום החינוך החברתי ערכי בכלל ובתנועות וארגוני הנוער בעיר בפרט. לאחר שבשנת הלימודים האחרונה גדל מספר המשתתפים בתנועות הנוער ובארגוני הנוער והגיע לכ-5,300 חניכים, ממשיכים במחלקה בחיזוק התנועות והארגונים וכ-40 חברי שנת שירות מתנועות הנוער "מכבי הצעיר", "כנפיים של קרמבו" ו"אחריי" יגורו בעיר וייקחו חלק פעיל בבתי הספר, בתנועות ובפעילויות חינוכיות-חברתיות נוספות. כמו כן, כ-30 חברי מכינה קדם צבאית ו-23 חיילי פרק משימה גם כן יגורו בעיר וייקחו חלק בפעילויות החברתיות ערכיות במגוון המסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים