חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

היום: פתיחת נציגות מסחרית של הונדורס בירושלים

 

לאחר תקופת ידידות ממושכת, הנהלת לשכת המסחר ירושלים החליטה לסייע בקידום הבאת נציגות הדיפלומטית – משרד סחר בירושלים והעמידה את אחד מנכסיה לטובת שגרירות הונדורס, שתיפתח היום, יום א, 1.1.19 במעמד הנהלת לשכת המסחר, ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא הונדורס ונציגים משגרירות

 

לשכת המסחר ירושלים ושגרירות הונדורס בישראל בראשות ידידינו השגריר מריו קוסטלו, מקיימים מערכת יחסים פורייה מזה שנתיים, לקידום הסחר והזדמנויות העסקיות בין הונדורס  וירושלים ע"י קיום כנסים משותפים וביקורי משלחות עסקיות הדדיות.

לאחר תקופת ידידות ממושכת,  הנהלת לשכת המסחר ירושלים החליטה לסייע בקידום נציגות הדיפלומטית  של משרד סחר בירושלים והעמידה את אחד מנכסיה לטובת שגרירות הונדורס, שתיפתח היום ,יום א,  1.1.19 במעמד נשיא הונדורס, חואן אורלנדו אלברדו ורעייתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב’ שרה נתניהו שסייע בקידום הנציגות לירושלים ,שר החוץ, שר הנשיאותי ושגריר הונדורס, 7 שגרירים ידי מדינת ישראל ביניהם שגריר ארצות הברית ושגריר גוואטמלה שכידוע העבירו את השגרירות לירושלים, בכירים המגזר העסקי, מהמשק הישראלי. זהו צעד היסטורי ומרגש בהכרה של אומות העולם באמת ההיסטורית שבירתה הנצחית של העם היהודי היא ירושלים. 

שגריר הונדורס : "זהו צעד היסטורי ומרגש בהכרה של אומות העולם באמת ההיסטורית שבירתה הנצחית של העם היהודי היא ירושלים, הנציגות תעסוק בנושא החקלאות ,משק המים, טכנולוגיה, סייבר ובעוד נושאים, נשיא הונדורס חיזק והוסיף: "פתיחת הנציגות המסחרית של ארצנו היום בירושלים תהיה הכרה בכך שהעיר היא בירת ישראל"

בהודעת משרד החוץ לעיתונות נמסר: " ישראל מברכת על פתיחת משרד הסחר ורואה בו צעד חשוב לקראת מעבר עתידי של שגרירות הונדורס לירושלים ופתיחת שגרירות ישראל בבירת הונדורס. צעד זה משקף נאמנה את היחסים הקרובים בין המדינות וכן את יחסי הידידות בין שני העמים."

לשכת המסחר הייתה לאחת מאבני-היסוד של ירושלים.מאז יסודה לפני מאה ואחת עשרה שנה, כבשה לעצמה מקום של כבוד בכותל המזרח השמור לבוני-ירושלים עם הקמת-המדינה עשתה הלשכה לביצור מעמדה הכלכלי של ירושלים כבירת-ישראל. חברי הלשכה באמונתם ובנחרצותם, ביוזמתם ובמרצם הרב, הכשירו את ירושלים להיעשות למטרופולין, לעיר המפרנסת את תושביה בכבוד בכל ענפי המסחר, הכלכלה והמדע. חברי הלשכה, נטלו חלק בכל מערכותיה של ירושלים, נתנו יד לבניינה והיו לשגריריה הנאמנים בהיכלי המסחר והסחר הבינלאומיים. לשכת המסחר מהווה כיום בית וכתובת מכוונת ומסייעת לקהילה העסקית ותשמח להעמיד לרשותך את שירותיה.

לשכת המסחר ירושלים, בירת המגזר העסקי בישראל, גאה על הזכות להיות שותפה לרגע היסטורי לעם היהודי וללשכת המסחר, הנציגות הדיפלומטית החדשה של הונדורס, שנפתחת בבית לשכת המסחר ירושלים, תמשיך את השותפות היפה שנרקמה בין המדינות ותעסוק בנושא מסחר, תחזק את הקשרים הכלכליים וזאת כצעד ראשון לקראת העברת שגרירות הונדורס לירושלים בירת ישראל .

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים