חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תשלום אגרת רכב

 

חידוש רישיון רכב מותנה, בין השאר, בתשלום אגרה ועמידה במבחנים שונים לרכב. את האגרה מנפיק משרד הרישוי ולאחר התשלום יש להגיע עם הרכב לביצוע טסט שנתי הבודק את כשירותו

 

חידוש רישיון רכב מותנה, בין השאר, בתשלום אגרה ועמידה במבחנים שונים לרכב. את האגרה מנפיק משרד הרישוי ולאחר התשלום יש להגיע עם הרכב לביצוע טסט שנתי הבודק את כשירותו. במסגרת הבדיקות בודקים גם אם קיימים לגביו ביטוחים על פי חוק. במידה והרכב אינו כשיר לתנועה ויש בו ליקויים מהותיים, יכול הבעלים לתקנו ולחזור לטסט נוסף. תשלום אגרת רכב  יכול להתבצע במספר דרכים כולל באינטרנט. במסגרת התשלום מאפשרת רשות הרישוי שדרוג רכבים מבחינה בטיחותית על ידי עידוד הוספת מערכות מתקדמות למניעת תאונות.

נושא הבטיחות בכבישים חשוב מאוד ומומחי משרד התחבורה מקדישים לו מחשבה רבה. המכוניות מהירות מאוד, כמות משתמשי הדרך גדלה כל העת ולכבישים נוספים גם רכבים דו גלגליים ממונעים כמו: אופניים חשמליות, קורקינטים חשמליים ורכבים אחרים שהינם פגיעים. כל אלו, בנוסף להולכי הרגל הגודשים את הערים. יצרנים רבים חפשו ומצאו פתרונות המסוגלים להתריע על מצב מסוכן ולזרז תגובת נהגים. כאלו הן מערכות מתקדמות למניעת תאונות המבוססות על מצלמות, חיישנים ורדאר.

הרעיון שהתגבש הוא לאפשר לבעלי רכב ישנים או אחרים בהם אין מערכות אלו להתקין אותם בתמורה להוזלה באגרת הרישוי לרכב. בעת תשלום אגרת רכב יתקזז סכום מסוים מעלות התקנת המערכת. יש צורך להביא אישור התקנה. הסכום יתקזז לאורך מספר שנים וכך, יוכל כל בעל רכב הרוצה בכך להצטייד במערכת שומרת חיים. לכל מערכת יש יתרונות רבים: היא מספקת התרעות על סטייה ממסלול, סכנת התנגשות בהולכי רגל, רוכבי אופניים וכלי רכב אחרים, התרעה על אי שמירת מרחק. היא מסוגלת לזהות תמרורי מהירות ומתריעה על מהירות גבוהה מהמותר באותו קטע כביש. בנוסף, יש  לה יכולת להתריע על תחילת נסיעה ברמזור.

ברכבים חדישים המערכות הללו מהוות חלק בלתי נפרד מהמפרט. ההתקנה ברכבים אחרים אינה מורכבת מדי. מערכות אלו יעילות בגלל שהן מזרזות את מהירות התגובה של הנהג. יש מצבים בהם תשומת ליבו מוסחת, שהוא עייף ואינו ערני דיו ועוד. הרצון הוא למנוע תאונות הגורמות לנזקי רכוש ולפגיעות בנוסעי המכונים ו/או משתמשי הדרך האחרים. החיסכון הכספי לאנשים ולמשק הינו רב מאוד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים