חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יש לי גלידה הכי טובה

 

אוטו גלידה עבר ברחבי העיר וחילק קרטיבים ואת תכניות הקיץ לרגל פתיחת האירועים השבוע

 

הפתעה קרירה ונוסטלגית פתחה את אירועי הקיץ ביום ראשון, 30.6. אוטו גלידה עירוני עם מאות קרטיבים ומנגינה שנשמעה בשכונות ברחבי העיר, עצר בסמוך לפארקים ולגינות הציבוריות. לצד הקרטיבים שחולקו, חילק "מודי" לילדים ולהוריהם את תכניות הבילוי של העירייה לחודשי הקיץ, יולי ואוגוסט ובהן פירוט של האירועים הצפויים, כולם, כמובן, ללא תשלום.

הייתה זו כאמור יריית הפתיחה לאירועי הקיץ המגוונים שהתחילו השבוע על ידי אגף תרבות ואירועים בעירייה. ביום שישי 5.7, חוזרת מסיבת המזרקות המוצלחת בפארק ענבה, שהחלה בקיץ שעבר. הורים וילדים מוזמנים להצטרף למסיבת הריקודים המרעננת עם להיטים מקפיצים שינגן דיג’יי איציק גוטצייט. משעה 16:00 עד 19:00.

למחרת, יום שבת 6.7, יתקיים המופע הראשון של "לילות ענבה" בו יתארחו חברי הרכב S.R.F המצליח עם מופע שכולו מוקדש ללהיטי שנות ה-80 עם כל הפופ האלקטרוני, הנוצץ והצבעוניות שאפיינה את העשור. על הבמה בפארק ענבה ישירו, בין היתר את הלהיטים של הזמרים הגדולים מדונה, דפש מוד, בוי ג’ורג’, וויטני יוסטון, אלטון ג’ון וזהו רק חלק מהרפרטואר העשיר הצפוי בערב.

שבוע לאחר מכן, ביום ראשון, 7.7 יתקיים אירוע קיץ שכונתי עם חגיגה מהאגדות של "אליס בארץ הפלאות", בפארק עמק בית שאן מול בית מס’ 60. דמויות מהאגדה ומשחקים והפעלות לילדים. ביום שני, 8.7 יגיע כוכב הזומבה הלטיני מריו גוטרייז למסיבת זומבה סוחפת בשעה 20:00 בפארק ענבה. קולנוע פארק חוזר כמיטב המסורת, בימי שלישי לאורך יולי ואוגוסט, עם סרטים מדובבים לעברית לכל המשפחה על מסך ענק בפארק ענבה, הפעם עם הסרט "מפלצות בשלג", בשעה 20:00.

כל האירועים מופיעים באתר העירייה ובדף הפייסבוק העירוני.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים